piątek, 2 sierpnia 2013

Butterfly

I w końcu jest  tworzyłam od paru dni bransoletkę na zamówienie dla dziewczyny, która ma być druhną na ślubie. Przesłała mi zdjęcie sukienki i materiału, z którego ma być wykonany pas do sukni. Bransoletka ma być jedyną biżuterią. Powiem szczerze, jeszcze nie robiłam nic tak długo, jak tą bransoletkę łącznie z jej kilkukrotnym pruciem. Kamień główny to czaroit dwie mniejsze pastylki i drobne kulki to fasetowany labladoryt. Do tego dołożyłam kryształki swarovskiego 2,5mm Luminous Green oraz taśmy cyrkoniowe i koraliki toho 11 silver - lined frosted black diamond. Dodatkowe utrudnienie stanowiło zapięcie. Okazało się, że nie może ono dotykać skóry ręki, ponieważ moja klientka jest uczulona na metal - pokombinowałam i zrobiłam zapięcie na zatrzask. Przed wami bransoletka "Butterfly" oraz suknia i materiał.













A pod te zdjęcia była robiona bransoletka

W planach mam kolejne rzeczy do wykonania, ale póki co idę się pakować i jadę na weekend do Krakowa, gdzie odbywa się zlot dekupażystek :) z forum Wizaż:) jak zawsze będzie się działo i podładuję moje akumulatory do tworzenia. Jak wrócę zdam Wam relację z pobytu.
Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

9 komentarzy:

  1. Co tu dużo pisać :PRZEPIĘKNA !!!
    Podziwiam Twoje zdolności Lunko !
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. ZJAWISKOWA!!!!!!!!!!!!!!!!! WIelkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Toż to Sylwio dzieło sztuki jest!!!!
    Do zobaczenia w Krakowie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i bardzo, bardzo dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bransoletka... i te kolorki... zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, już sobie wyobrażam, jak musi wyglądać na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!!! Chylę czoła... sutaszu chyba nigdy nie opanuję :D
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczna bransoletka, nie znam się na sutaszu, ale uwielbiam nań patrzeć, te sznureczki wijące się tajemniczo... piękna!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.