niedziela, 25 sierpnia 2013

A może by tak....

A może by tak zrobić kolejną szczotkę? Tym razem w niebieskościach i postarzoną? Jak pomyślałam tak zrobiłam:)


Szczotkę pomalowałam podkładem jak zawsze nakleiłam na zewnętrzną część serwetkę. Po wyschnięciu polakierowałam. I co dalej....hm no za czysta za nowa była oczywiście;) więc przystąpiłam do jej postarzania:) Użyłam w tym celu najpierw farby akrylowej Allegro Stamperii o kolorze Blu Avio  - delikatnie za pomocą gąbeczki przetarłam brzegi szczotki i motyw. Po wyschnięciu tak samo potraktowałam szczotkę ale tym razem patyną. Niby już było lepiej ale....




Jeszcze to nie było to o co mi chodziło, więc dodałam kropki :) takie pstrykane ze szczoteczki do zębów w kolorze Blu Avio (niebieskim), Nocciola (ciemny brąz) i Avorio (kość słoniowa). 






Do lakierownia użyłam lakieru TO-DO Touchme, który daje niesamowity efekt aksamitnej powierzchni - polecam ten lakier, nie jest może tani ale jest wart swojej ceny. 
Na warsztacie kolejne rzeczy i po niedzieli zapraszam na Turkusowy Hamak, gdzie będzie czekał na Was tutorial:)  i nowy cykl postów. Dziękuję Wam za odwiedziny na moim blogu i komentarze. Przepraszam też, że nie zawsze zaglądam do Was, ale przygotowuje się do wystawienia moich prac na Jarmarku Spalskim, który już 8 września. Więc i czasu nie ma za dużo. 
Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

7 komentarzy:

  1. Przepiękna szczotka :) natchnęłaś mnie na pomysł :) zrobię jakąś ładną szczotkę dla mojej "szefowej" która jest fryzjerką :) z logiem salonu :) ale ją zaskoczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ja już turkusowy hamak odwiedziłam i pisałam że chyba się skuszę na te wyzwania bo potrzeba mi jakieś odskoczni a to co wy robicie jest dobrą zabawą i anty stresem jak wrócisz po jarmarku a życzę udanego zapraszam Maria choćby tylko dlatego abyś mi podpowiedziała czy moje prace mogłyby brać udział w wyzwaniach pozdrawiam ciepło Maria
    ach zapomniałabym te twe szczotki są intrygujące i bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario za odwiedziny i tu i na Turkusowym Hamaku. Co do udziału w Siłowniach - każdy kto zajmuje się rękodziełem może w nich wziąć udział więc serdecznie zapraszam:)

      Usuń
  3. Dziękuję za zaproszenie ale póki co raczej nie wezmę udziału - za dużo zobowiązań mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna szczotka :))))) Tez ostatnio kropkowałam sobie. Fajne to jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm... stare z nowego. Super przemiana!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.