czwartek, 19 września 2013

Malowane jesienią

Już za chwilę będzie astronomiczna jesień, choć zagościła już jakiś czas temu. Mam nadzieję, że słońce jeszcze wydobędzie z niej te piękne kolorowe refleksy - naszą polską złotą jesień....

Na Turkusowym Hamaku ruszyła dziś nowa Siłownia Twórcza, na którą wykonałam naszyjnik

"Malowane jesienią"




Główny kamień, którego użyłam w naszyjniku to jaspis w pięknych zielono brązowych kolorach.


Dodałam do naszyjnika piękne miodowe awenturyny, zielone nefryty i rude karneole. Blasku naszyjnikowi dodają zielone, ciemnoczerwone i żółte koraliki toho.



Element sutaszowy zawiesiłam na miedzianym łańcuszku o dużych ogniwkach.


Naszyjnik "Malowane jesienią" jest jedną z pierwszych prac z serii "Jesienne klimaty". A w mojej głowie powoli klaruje się blogowa wymianka;) dawno ich u mnie nie było oj dawno;)
Dziękuję Wam serdecznie za przemiłe komentarze pod poprzednim postem. Powoli nadrabiam zaległości w oglądaniu waszych blogów i podziwianiu jakie cuda tworzycie.
Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

22 komentarze:

  1. Sylwia, naszyjnik jest niesamowity, kolory nie dość że jesienne to cudnie skomponowane! Taka jesień to może być do samej zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluefairy dziękuję ci ślicznie za tak przemiłe słowa:) aż chce się tworzyć dalej - dziękuję. A jesień właśnie taka kolorowa w promieniach słońca jest cudna:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czekam na kolejne jesienne prace, naszyjnik jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwio naszyjnik prześliczny.Uwielbiam jesienne kolory.Masz niesamowity dar łączenia kolorów i tworzysz niesamowite kształty naszyjników.Jestem pod wielkim wrażeniem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło i ciepło na duszy czytając twój komentarz Brydziu:) dziękuję:)

      Usuń
  5. niesamowity jest, napatrzec się nie mogę!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jakie cudne jesienne kolorki, piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwie jesienny naszyjnik , pieknie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny!!! Oby nam taką jesień zaczarował...
    Będzie wymianka??? To ja chętnie!!! ( jeśli można :)
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :D bedzie wymianka - rozmyślam nad tematem;) na dniach pojawi się post:)

      Usuń
  9. Piękny, cudne kolory, całość robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, kolorowy i oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten naszyjnik, strasznie podoba mi się jego kolorystyka, jesień jak się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest przepiękny....bardzo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory są tak żywe, że wydaje się, że świeżo zamknęłaś w nich słońce, jesienne czerwone i brązowe liście :) patrząc na Twoje prace zaczynam żałować, że nie mam do czynienia z sutaszem, ale kto wie, kto wie.. może jak się napatrzę to i się zarażę! :)
    Pozdrawiam ciepło i jesiennie, Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ado:) jest mi niezmiernie przyjemnie czytać tak miły komentarz:) aż chce się dalej tworzyć - dziękuję:)

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.