sobota, 7 września 2013

Wszechświat...

Zasłuchana we wszechświat trwam w niebycie, ja i moje istnienie. Wszechświat otula mnie ze wszystkich stron. Ja i mój niebyt z dala od zgiełku świata. Trwam w moim niebycie zawieszona gdzieś pomiędzy jawą a snem.... Marzenia błyszczą jak gwiazdy na nocnym niebie..... spadają.....wypowiadam szeptem marzenie....czy się spełni? Mam taką nadzieję.....

"Wszechświat"
















Komplet "Wszechświat" wykonałam z dumortierytu, kryształków swarovskiego Crystak Moonlight, koralików treasure 12 trans - rainbow black diamond, toho 11 marbled opaque turquoise i teardrops. Kolczyki umieszczone na srebrnych sztyftach.
Dziękuję za liczne miłe komentarze przy moich próbach koralikowych:) cieszę się bardzo, że spodobały się Wam moje prace.
Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

20 komentarzy:

  1. Ładny komplet, ma w sobie coś głębokiego :] pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompet śliczny ! - kolczyki mimo iż niewielkich rozmiarów mają piękną, bogatą formę.

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie ty to robisz wszystko dopracowane,równiutkie:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ...a mi ten komplet przywodzi na myśl piękną letnią noc - śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak bo jak myślałam o wszechświecie to raczej w wydaniu nocnym - dziękuję:)

      Usuń
  5. Aż sobie "wyguglałam"co to jest ten dumortieryt, komplet jest nieziemski, i takie śliczne małe kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet, cudne zawijaski Ci wyszły, no a zdjęcia powalające, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu - zdjęcia specjalnie zrobiłam pod słońce żeby wydobyć to coś z tego kompletu:)

      Usuń
  7. Och ten wszechświat bardzo do mnie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplet, zawijaski do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ten komplecik sliczny !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie połączyłaś wszystkie kolory i formy, poczułam się jak pod wpływem jakiegoś czaru:) Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.