niedziela, 22 września 2013

Pierwszy jesienny liść

Witajcie tak to już jest że jak mam zastój to nic nie robię jak mnie najdzie to leci raz za razem;) Tym razem powstał komplet składający się z wisiora i klipsów - tak tym razem powstały sutaszowe klipsy:) Jest to kolejna biżuteria z serii "Jesienne klimaty" utrzymana tym razem w tonacji zielono-brązowo-złotej tak jak pierwsze jesienne liście:)

"Pierwszy jesienny liść"









Główny kamień wisiora to jaspis do tego dołożyłam zielone nefryty i koraliki fire polish w ciekawym oliwkowo - złotym odcieniu oraz brązowe koraliki toho. Wisior umieściłam na miedzianym łańcuszku, który współgra z liśćmi, które wieńczą elementy kompletu. 

Komplet "Pierwsze jesienne liście" zgłaszam na wyzwanie cykliczne w Modrak Cafe 


W pracowni cały czas tworzą się nowe rzeczy, które już wkrótce zaprezentuje Wam na moim blogu:) Zapraszam Was również do mojej wymianki w sytlu vintage:) a póki co zmykam do łóżka bo już pora późna.

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna

29 komentarzy:

  1. Ślicznie się komponują kolorki:) Naprawdę piękny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny komplecik, cudownie dobrałaś kolory, aż zamarłam z wrażenia :) :)
    po za tym piękny kamyczek i śliczne kolorki koralików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Emi - ciepło na sercu mi się zrobiło:)

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko :) Widzę, że też lubisz te metalowe listki - ja je ostatnio wciskam gdzie się da :)
    A co do wymianki, to mam za krótki staż, niestety - ale liczę, że będzie następna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj dziękuję za miły komentarz a co do listków to tak bardzo je lubię:) są takie urocze. A wymianka? Zapraszam cię na nią serdecznie:)

      Usuń
  5. Ale piękny komplet, cudne połączenie kolorków jesiemnnych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje kolorki:)) śliczności:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż kolory nie całkiem moje, to wzór i wykonanie bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie jesienny ten komplet, cudne kolory a całość bardzo wyważona i przemyślana. Ogromnie podoba mi się asymetria wisiora!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory super! Nawet bez tego listka na dole kojarzyły by mi się z takim jesiennym liściem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu cudo wisior.Kolory pięknie dobrane.Kolczyków zazwyczaj nie noszę,ale w tym wypadku chętnie bym założyła.Piękny stonowany zestaw uwielbiam Twoją biżuterię i już czekam na następne prace.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci za przemiły komentarz ten zestaw byś nosiła:) bo to nie kolczyki ale KLIPSY :D są pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Przejęzyczenie...Chodziło mi o to,że zazwyczaj noszę tylko moje złote kółka i raczej obojętnie jaki wisior bym ubrała to innych kolczyków ,ani klipsów nie zakładam.Ot takie dziwactwo.
      Pozdrówka.

      Usuń
    3. rozumiem :) tak to jest i nie jest to dziwactwo tylko upodobanie do konkretnych rzeczy:) buziaki

      Usuń
  11. Cudne, jak zawsze zachwycasz mnie wysmakowanymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wisior cudowny, z tymi kryształkami wygląda BOSKO!
    Zdjęcia są rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest ten jesienny komplet bardzo mi się podoba jego kolorystyka :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.