sobota, 14 września 2013

Śliwka robaczywka ;) i Boże Narodzenie we wrześniu....

Jakiś czas temu zrobiłam broszkę w fioletach i złocie. Jak już powstała skojarzyła mi się ze śliwkami  - ich fioletową skórką i złotym jędrnym miąższem:) takie smaczne skojarzenie tym razem:) główny kamień to jaspis cesarski do tego dołożyłam złote perły słodkowodne i koraliki treasure 12 trans-rainbow smoky topaz.

"Śliwka"







A czemu Boże Narodzenie we wrześniu? Otóż poprosiłam jakiś czas temu Qrę Domową o zrobienie kolejnej chusty i dostałam piękną w wybranym przeze mnie kolorze:) i do tego lawendowy woreczek. Dziękuję ci Qrko:* jak zawsze cuda robisz:)



Ale to nie wszystko:D umówiłam się też na prywatną wymiankę z Anstahe :) Danusia robi cudne obrazy w hafcie wstążeczkowym:) Powiem Wam tylko tyle, że po otwarciu paczki od Danusi oniemiałam z wrażenia!!!! To był prawdziwy róg obfitości cudownych:) Dziękuję ci z całego serca Danusiu za wszystko:* to co dostałam od ciebie po prostu przerosło moje oczekiwania  - same zobaczcie jakie piękne rzeczy zrobiła dla mnie:)
Cudowny obrazek z haftem wstążeczkowym:)




Serduszko:)

Woreczek :)

Drugi woreczek z pięknie pachnącym suszem:)

Śliczna poszewka na poduszkę:)

Przepiękny segregator:)




Teraz rozumiecie dlaczego poczułam się jak w Boże Narodzenie w środku września:) 
Dziś to na tyle zmykam do łóżka się wygrzewać  - niestety dopadło mnie przeziębienie:(  

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

20 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty dostałaś, też bym sie poczuła jak w Boże Narodzenie :) A Twoje kolczyki są super :) jak wszystko co wychodzi spod Twojej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) ale tym razem to nie kolczyki;) tylko broszka:) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. slicznosi dostalas - Danusiowe twory znam i podziwiam codziennie rano :)

    broszka sliczna

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Danusia jest kobietą o niesamowitych zdolnościach:)

      Usuń
  3. Ale się dzieje u ciebie:) Zostanę na dlużej i zapraszam do siebie na candy. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty, śliwka robaczywka śliczna:)
    Kuruj się Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) kuruje się ale coś nie za bardzo skutecznie:(

      Usuń
  5. Fantastyczne prezenty!Śliczna broszka.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusia robi niesamowite rzeczy, podobny obrazk wisi i u mnie:) I segregator taki mam, ale śliczności:)
    A chusta - prze-cu-dna, szok..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Danusia to złota kobietka :) i ciesze się że zgodziła się na wymiankę ze mną:) a chusta wiadomo Qrka robi je genialne:) mam już w swojej kolekcji w zielonościach i pewnie to nie ostatnia od niej rzecz:)

      Usuń
  7. Cudo prezenty,a chusta to mnie po prostu zauroczyła.
    Brożka w prześlicznych kolorach.
    Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko piękne ale wymianka... dobiła mnie... ach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się obłowiłaś !ta broszka pięknie wygląda i pasuje do chusty !strasznie Ci jej zazdroszczę , jest piękna ! Anstahe robi cuda i ja podziwiam jej prace, piękne prezenty.ZAZDROSZCZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna broszka i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.