sobota, 21 września 2013

Zapraszam na wymiankę w stylu vintage

Witajcie, tak jak pisałam w poprzednim poście od jakiegoś czasu po mojej głowie chodził pomysł kolejnej wymianki:) te z Was, które śledzą od dawna mój blog wiedzą, że co jakiś czas się one pojawiały:) ostatnia była ..... jakiś czas temu więc najwyższa pora na nową!!!
Zapraszam Was na wymiankę w stylu vintage:)


 Proszę Was o uważne przeczytanie całości postu i podjęcie rozsądnej decyzji co do uczestnictwa w wymiance!!!

Ponieważ wiem, że pomysł z preferencjami w poprzednich wymiankach spodobał się Wam, więc i tym razem napiszecie swoje preferencje:)

A o to zagadnienia, które muszą znaleźć się w preferencjach

Ulubione kolory (mogą być połączenia kolorystyczne):
Nie lubiane kolory:
Ulubione zwierzę:
Ulubiona roślina/kwiat:
Ulubiony film:
Ulubiona książka:
Biżuteria - tak - nie - jaka (np. kolczyki długie, krótkie, klipsy, bransoletka w tym wypadku należy podać obwód nadgarstka, czy preferowane srebro czy mogą być inne metale, broszki, naszyjniki, wisiory itd.):
Scrapbooking:
Decoupage:
Szydełko:
Haft:
Druty:
Szycie:
Wiklina papierowa:
Filc:
Ulubione motywy (np. ptaki, kropki, paski, kratki, kwiaty, zioła, świeckie, religijne itd.):
Ulubione zapachy:
Nie lubiane zapachy:

Tak to by mniej więcej miało wyglądać:) chodzi o to żeby ułatwić zrobienie prezentu waszej parze. Pisząc list weźcie pod uwagę, że nie wiecie kogo Wam wylosuję, czyli w jakiej dziedzinie rzemiosła dana osoba tworzy. Dlatego też określcie się w każdej z podanych kategorii. Nie piszcie tylko "NIE" bo co będzie jak dostaniecie właśnie z danej dziedziny kogoś? Teraz nie przewidzę kto z jakich obszarów rzemiosła się zapisze na wymiankę - miejcie to na uwadze.

Jeśli wchodzisz do zabawy to:
1. Zostaw komentarz pod tym postem  - zapisy trwają do 4 października 2013r. a wysyłka prezentu ma nastąpić najpóźniej 6 listopada 2013r. Wysyłasz na mój adres e-mail list z preferencjami wraz ze swoim adresem, na który osoba wyśle dla ciebie prezent - podpisujcie meile swoim nickiem!!!,- kto tego nie zrobi nie będzie brany pod uwagę przy losowaniu par wymiankowych. Zapisać się mogą osoby, które prowadzą bloga nie krócej niż od stycznia 2013r. i mają w nim regularne wpisy. Mogę zrobić wyjątek dla blogowiczek o krótszym starzu pod warunkiem, że poziom prezentowanych przez Was prac jest na prawdę dobry.
Mój e-mail: sylwiairena76@tlen.pl
Ponieważ zdarzają się na wymiankach osoby mieszkające za granicą proszę o podanie w meilu czy wyrażacie zgodę na wysyłkę zagraniczną? I tu też moja prośba do osób, które mieszkają poza Polską a chciałyby wziąć udział w zabawie. Nie chcę Was wykreślać z wymianki, niestety przesyłki zagraniczne są bardzo drogie. Mam więc taki pomysł, że może podacie adres Waszej rodziny w Polsce i tam Wasza paczuszka pofrunie i będzie czekać aż przyjedziecie na święta do rodziny. Co Wy na to?

 2. Umieść baner wymianki wraz z przekierowaniem do tego posta na swoim blogu (niestety, kto nie posiada bloga nie może wziąć udziału w wymiance). Będę odwiedzać wasze blogi tak jak zawsze to robię;)

 3. W wymiankowej paczce powinno znajdować się :
   * coś zrobionego własnoręcznie w stylu vintage zgodnego z otrzymanymi preferencjami - weźcie pod uwagę żeby były to rzeczy przemyślane. Potraktujcie osobę, której będziecie robić prezent jak członka najbliższej rodziny (żeby nie były to prace zrobione na odczep się) - jak widzicie po wymiankach z reguły dziewczyny robią jeden prezent główny i dołączają do niego jeszcze jeden lub dwa dodatkowe (nie jest to oczywiście wymóg).
    * słodkości by nie było smutno
   * jakieś "przydasie"  - zerknijcie na blog swojej wymiankowej pary, czym się zajmuje i pod tym kontem wyślijcie jej coś co będzie jej pomocne:)

4. PRZED WYSŁANIEM PREZENTU NALEŻY PRZESŁAĆ DO MNIE ZDJĘCIE TEGO CO WYKONAŁYŚCIE WŁASNORĘCZNIE do zatwierdzenia!!!!!
I tu też ZMIANA!!!!  Na zdjęciu przesyłacie tylko rzeczy własnoręcznie wykonane!!!! Nie chcę na zdjęciach widzieć co dołączacie do prezentu ze względów takich, iż wielokrotnie te rzeczy przysłaniają to co zrobiłyście Wy. I błagam przesyłajcie jedno obrobione zdjęcie - ja na prawdę nie mam czasu potem siedzieć i zmniejszać tych zdjęć nie wspominając o wybieraniu najfajniejszych lub łączeniu ich w kolaże!!!!Uszanujcie mój czas!!!
5. O wszelkich opóźnieniach (mam nadzieję, że ich nie będzie!!!) proszę mnie informować meilowo.
6. Zapisy trwają do 4 października a 5 października ogłoszę pary wymiankowe.
7. Wysyłka paczuszki najpóźniej do 6 listopada, a 9 -10 listopada  chwalicie się na swoich blogach otrzymanymi prezentami.

Mam nadzieję, że przebrnęłyście przez tyle tekstu;) ale zrozumcie mnie jako organizatora - chcę żeby wszystko przebiegło sprawnie i każdy dostał swój piękny prezent. Od razu zaznaczam, że nie ponoszę odpowiedzialności za niewywiązanie się z wymianki osób w niej uczestniczących - praktycznie większość osób z blogosfery znam tylko poprzez ich blogi więc ściganie kogoś o niewywiązanie się z zabawy nie jest w moich możliwościach. Jedyne co mogę wtedy zrobić to pisać meile do tej osoby. Piszę o tym ponieważ zdarzały się takie przypadki  - mnie wtedy jest bardzo przykro, że ktoś nie otrzymał przesyłki, ale poza pisaniem meili nie mogę nic zrobić więcej. Dlatego proszę o rozwagę w zapisywaniu się na tą wymiankę. Ok może wystarczy;)

Pozdrawiam  serdecznie Wasza Sylwia - Luna.


34 komentarze:

  1. uffff jaki długi ten post ;) ale przeczytałam cały hihi i pisze sie ;) uwielbiam wymianki a temat super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak długi;) ale to tylko ze względu na to żebyście były zadowolone z wymianki:) witaj jako pierwsza:)

      Usuń
  2. Brałam udział już w jednej z Twoich wymianek :) Chętnie wezmę udział w kolejnej, zwłaszcza że temat mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Temat świetny, więc bardzo chętnie dołączę :-) Już zaczęłam myśleć nad mailem z preferencjami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro mogę to z chęcią dołączę :) Trochę mam tremę, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:) witaj i czekam na meila od ciebie:) pozdrawiam

      Usuń
  5. Zapisuję się :) http://daglezja.eu/index.php/blog/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział w wymiance :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wezmę udział w wymiance
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się z chęcią zapiszę, nie pamiętam, ale kiedyś już u ciebie brałam udział w wymiance;) Mail już frunie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwio jak ja dawno nie brałam udziału w twojej wymiance ,więc tym razem zapisuję się,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez się piszę :) Na Twoją wymianke zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Temat świetny. A ja bardzo tęsknię za wymiankami... :) Oczywiście, dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym wzięła udział , ale.......już za tydzień wyjazd do Niemiec...i w związku z tym...godzę się na wysyłkę dla mnie w Polsce ale ja mogę wysłać paczkę nieco później niż termin już stamtąd...
    w terminie moge wysłać fotki...zadecyduj Sylwia, bo nie chciałabym nieporozumień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wisiu zawsze wywiązujesz się z wymianek:) więc ja nie widzę przeszkód żebyś wzięła udział tylko określ w jakim terminie byś wysłała paczuszkę swojej wymiankowej parze? Pozdrawiam Sylwia

      Usuń
    2. niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam Wisu od ciebie meila :( i widzę że na blogu nie pojawił się też baner wymianki więc nie biorę twojego zgłoszenia pod uwagę jeśli chodzi o losowanie par wymiankowych:( pozdrawiam i może w następnej wymiance weźmiesz udział już na spokojnie.

      Usuń
  13. Chętnie zapiszę się na wymiankę, bo bardzo lubię takie klimaty:-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się w ostatniej chwili ale nie wiedziałam czy dam radę. Mam nadzieje, że zdążyłam. Zaraz wyślę list. Dziękuję za zaproszenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przegapiłam tą wymiankę, żałuję No cóż poczekam na następną :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.