czwartek, 14 listopada 2013

"Blue and gold"

Witam Was ciepło:) koraliki póki co zawładnęły moją pracownią. Dziś pokażę Wam komplet jaki ostatnio powstał. Szukałam w głowie jakiejś ciekawej nazwy dla niego ale jak na złość pustka ogarnęła sektor;) odpowiedzialny za wymyślanie nazw i jest po prostu:

"Blue and gold"









Główny kamień to  lapis lazuli - długo się zastanawiałam w jakie koraliki go ubrać aż stwierdziłam że postaram się powtórzyć jego kolorystykę:) i dodać odrobinę złota. Chciałam żeby był elegancki i mógł być dodatkiem do stroju wieczorowego. Początkowo komplet podkleiłam filcem ale żeby wzmocnić stabilność sztyftów w kolczykach zmieniłam materiał i podkleiłam alkantarą. To było dobre posunięcie. Komplet już znalazł nową właścicielkę - niech służy jak najlepiej:) Osoby zainteresowane kupnem moich wyrobów zapraszam do mojego butiku na DaWandzie :)

Chciałam wszystkim podziękować za przemiłe komentarze pod poprzednim postem - jest mi po prostu tak ciepło na sercu, że trudno wyrazić to słowami. DZIĘKUJĘ :*

Jutro na Turkusowym Hamaku ruszy w późnych godzinach wieczornych kolejne głosowanie :) serdecznie zapraszamy do obejrzenia jak poradziły sobie uczestniczki z tematyką siłowni twórczej.

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

26 komentarzy:

  1. Jak dla mnie "blue and gold" to dobra nazwa:) Chociaż rysunek na kamieniu od razu skojarzył mi się z fragmentem obrazu "gwieździsta noc". Piękny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu:) dziękuje ci za ciepłe słowa, a co do nazwy to pewnie w kolejnej pracy skorzystam z podpowiedzianej nazwy:) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Również podoba mi się nazwa, prosta i oddaje całość. Całość wygląda cudownie i bardzo podoba mi się ten kamień ma w sobie jakąś taką magiczną głębie <3 I mimo ze nie przepadam za zlotem, to muszę powiedzieć, że tutaj naprawdę dobrze się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci za miłe słowa:) lapis lazuli właśnie taki jest a złoto go uzupełnia:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Wow! Ależ śliczności. Pięknie oprawiłaś ten kamień. Według mnie kolorystyka pasuje idealnie. Komplecik pierwsza klasa i nie dziwię się, że tak szybko znalazł nową właścicielkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż się zarumieniłam od twoich słów:) dziękuję ci ślicznie:) mam nadzieję że nowa właścicielka będzie zadowolona:) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem! Przepiękna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musialam tu wrócić by sie napatrzeć na to cudo! Zazdroszczę! Mozesz byc z siebie dumna komplet jest wspanialy i te cudne kolory! Brawo .

      Usuń
    2. Gosiu nie wiem co mam napisać na te słowa :) jest mi niezmiernie ciepło na sercu:)

      Usuń
  5. Piękny, bardzo bardzo mi się podoba. Bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny komplet, idealnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wisior jest przewspaniały! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny komplet, przepięknie wyglądają te kolorki. Każda kobieta w tym zestawie zostanie królową balu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) mnie też te kolory bardzo się podobały :) myślę że jeszcze coś w nich powstanie:)

      Usuń
  9. Zwaliło mnie z nóg. Dawno mnie tu nie było, zaglądam i od razu taki strzał. Prześliczny ten komplet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :) nie wiem co mam napisać miło mi bardzo:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.