poniedziałek, 11 listopada 2013

Dama z różą

"Dama z różą" powstała z myślą o wyzwaniu jakie ogłosiła Modrak. Niby temat prosty, przecież motyw róży można zastosować we wszystkich rękodzielniczych dziedzinach i co? Właśnie nie zawsze tak jest, że jak coś jest proste to jest łatwie do zrobienia;) pomysłów na zastosowanie motywu róży miałam aż za dużo;) ale chciałam jednocześnie żeby było to coś z czego będę zadowolona. I tak 3 dni temu szukając w moich zbiorach minerałów do innego kompletu natrafiłam na cudną kameę. Wiedziałam, że to będzie właśnie to co zrobię:) i tak powstała "Dama z różą" - kamea w otoczeniu koralików: toho round 11.0 Metalicc Iris Brown, toho round 15.0 Metalicc Iris Brown, toho 11.0 opaque lustered Navajo white podklejona brązową alkantarą i zawieszona na miedzianym łańcuszku.
"Dama z różą"




Zgłaszam moją "Damę z różą" na wyzwanie cykliczne u Modrak "Z motywem róży"
Obiecałam Wam pokazać co zrobiłam dla Anko i co dostałam  ten post pojawi się w połowie tygodnia:) W mojej pracowni cały czas powstają nowe rzeczy  - oczywiście zaczą się też sezon bombkowy, a gdy bombki schną powstaje biżuteria:) ale o tym wszystkim w kolejnych postach:)
Dziękuję również wszystkim zaglądającym na mój blog i za przemiłe komentarze, które są jak tchnienie tlenu w moją duszę i siłą do kolejnych prac:)
Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna

22 komentarze:

  1. Prześliczna zawieszka! Otoczka z koralików pięknie komponuje się z kameą :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak mi słow by wyrazić jak bardzo podoba mi się ten wisior, dopracowany w każdym detalu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurka - na miniaturce kamea wyglądała jakby była oprawiona w taką normalną bazę, jak ze sklepu, i dałabym sobie palec uciąć, że tak jest... a to jednak koraliki :-) Świadczy to tylko o perfekcyjnym wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za ciepłe słowa:) stweirdziłam, że włożenie kamei w gotową bazę to za proste;) i wyszło takie coś:)

      Usuń
  4. Ale cudo!!! Prezentuje się pięknie. Trzeba mieć duży talent aby tworzyć takie dzieła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - daleko mi do perfekcji w tej materii i do cudownych prac, które oglądam u dziewczyn zajmujących się beadingiem

      Usuń
  5. piekny! cudnie ją oplotłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ elegancka ta dama z różą. Pięknie oprawiłaś tą kameę. W tak delikatny sposób, że nie przyćmiłaś jej uroku tylko jeszcze go wyeksponowałaś. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tak przemiłe słowa:) zwłaszcza z ust osoby, którą podziwiam właśnie za piękne prace :) w koralikach. Starałam się tego oplotu nie przeładować i jak wynika udało mi się to z czego się bardzo cieszę:)

      Usuń
    2. Ojej , aż się zaczerwieniłam :). W biżuterii często bardzo łatwo o przesyt. Ale są rzeczy piękne już same w sobie i po prostu grzechem jest przyćmiewać ich urodę nadmiarem ozdobników. Sylwia, ty sobie genialnie poradziłaś z tą kameą.Mocno trzymam za nią kciuki ! :)

      Usuń
    3. nie masz się co czerwienić robisz genailne prace ty i Bluefairy jesteście moimi idolkami w koralikach:) uwielbiam patrzeć na wasze prace :)

      Usuń
  7. Ile w niej elegancji, super, że oplotłaś ją tak dyskretnie dzięki temu nabrała gracji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu te słowa to miód na me serce:) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  8. Wisiorek wygląda niesamowicie, bardzo delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I to bardzo elegancka dama z różą, a wykończenie dodało smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dama z różą mnie zaczarowała ! jest przepiękna !, tez taka chcę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu ta akurat jest wystawiona w moim butiku na DaWandzie ale jak będę miała taką kameę to mogę dla ciebie zrobić :)

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.