niedziela, 17 listopada 2013

Śniegiem oprószone....

Witajcie ponownie:) mimo, że to dopiero połowa listopada ale na wielu blogach zagościła już zima. Jedni ją uwielbiają inni niekoniecznie;) ja lubię zimę ale jak jest mi ciepło czyli siedzę sobie w domku w mojej pracowni na poddaszu i mogę tworzyć. Uwielbiam też zimę ze względu na święta i ich magię, ale dziś nie będzie to post o magii świąt bo to jeszcze jednak nie pora;) dziś będzie o nowej Siłowni Twórczej, która właśnie zagościła tyle co na Turkusowym Hamaku. Temat jej związany jest z zimą "Im bardziej pada śnieg". Stąd i komplet biżuterii oprószonej śniegiem:)

"Śnieżynkowe fantazje"











Komplet wykonałam z kryształków rivioli Swarovskiego, koralików toho 11 i 15, fire polish 3mm, fp olives wszystkie elementy oczywiście w kolorach mieniącego się śniegu:) kolczyki zawieszone na sztyftach srebrnych próby 925.
Powstał jeszcze jeden komplet w podobnej kolorystyce ale o nim napiszę kolejnym razem a teraz pędzę malować bombki:) 
Zapraszam Was do udziału w Siłowi Twórczej "Im bardziej pada śnieg" szczegóły znajdziecie TU 

Chciałam jeszcze bardzo ale to bardzo podziękować Wam za wiele ciepłych słów pod poprzednim postem. Nie spodziewałam się że komplet "Blue and gold" tak się spodoba. Czytając te komentarze po prostu serce mi rosło a dusza śpiewała:) DZIĘKUJĘ:*

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna

18 komentarzy:

  1. Cudny komplecik - kojarzy mi się oczywiście ze śnieżynkami, ale też z wzorami jakie mróz maluje czasem na szybach :) No i z powodzeniem mógłby to być komplet ślubny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu:) dziękuję ślicznie tak śnieżynki lub wzory malowane mrozem:) i jest to komplet ślubny:) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Widzę,że na blogach robi się coraz śnieżniej. Czy wy dziewczyny zaklinacie zimę, żeby już przyszła ;)?. Komplecik jest śliczny. Kryształki wyglądają jak sopelki lodu a koronka jak śnieżynki. Zgadzam się z Anią, że komplet pasowałby na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no może to takie zaklinanie żeby zima nie to że już przyszła ale jak już zawita to żeby była śliczna biała a nie ciapowata i szara;) Dziękuję za przemiłe słowa:)

      Usuń
  3. ty to mas kochana adhd łapek:)) brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha Qrko rozbawiłaś mnie :D Dziękuję ci ślicznie ale wiesz chyba ciut prawdy w tym jest;) choć łapki mnie ciut już bolą bo ciut prac dużo ostatnio powstaje:) pozdrawiam ciepło
      P.S.
      I że to tak napiszę moje adhad łapek w porównaniu z twoim Qreczko to pikuś;) jak nieraz pokarzesz ile rzeczy robisz to stwierdzam że chyba nie sypiasz w ogóle:)

      Usuń
  4. Królowa zima byłaby zachwycona! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, na zimową śnieżną porę, albo oczywiście na elegancką kolację;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) tak myślę że komplet byłby też pięknie by się prezentował przy kolacji przy świecach:)

      Usuń
  6. wspaniały!tak delikatny jak śnieżek zimowy a zarazem przykłuwa wzrok misterną robótką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie za przemiłe słowa:) aż się zaczerwieniłam od komplementów:)

      Usuń
  7. Wspaniała , przepiękna biżuteria ! zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo elegancki komplecik, no i pięknie wykonany :) Co do zimy to też lubię ciepłą zimę w domku pod kocem z kakao w ręku <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Raju jakie cudo!!!!! Przepiękny komplecik.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.