środa, 20 listopada 2013

Elegancja prostoty

Witajcie dziś na szybko pokażę Wam co powstało w mojej pracowni na fali fascynacji białym kolorem :)


"Lodowe ognie"


Do stworzenia tego kompletu użyłam kamieni księżycowych o pięknych niebieskich refleksach i otoczyłam je koralikami toho w kolorze bieli i srebra. Kolczyki jak i wisior zakończone są elementami ze srebra próby 925. Komplet uświetni elegancki strój wieczorowy ale też będzie dobrze prezentował się do stroju biurowego dzięki swojej prostej formie.






Na warsztacie obecnie mam rozpoczęte bombki więc za niedługo pomęczę;) Was nimi:) 
Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, które przeczytałam pod poprzednim postem:) jest mi niezmiernie ciepło na duszy, że moje pierwsze próby koralikowe spotkały się z tak ciepłym przyjęciem.

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna

19 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik. Biel jest zawsze elegancka i ponadczasowa. I pasuje na wiele okazji.Sylwia, spisałaś się na medal ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet dla królowej Śniegu, ale na kopciuszka lub czerwonego kapturka też by pasował:) Skromny, ale elegancki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci:) starałam się właśnie nie przeładować go żeby toho i inne koraliki nie zaćmiły kamieni księżycowych i chyba się udało:)

      Usuń
  3. Równie piękny jak poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Ale cudo! wspaniały komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik, lubię iskrzące się kamienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) te się pięknie iskrzą nie za bardzo widać to na zdjęciach bo były robione w pochmurny dzień niestety.

      Usuń
  6. łał!sam tytuł powala!!a biżuteria nieziemska,niczym najpiękniejsza Królowa sniegu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) a tytuł wydawał mi się taki zwykły:) pozdrawiam

      Usuń
  7. Widzę, że tworzysz piękne rzecz ale nazwą też nic nie brakuje :))
    Piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) staram się nadawać rzeczom nazwy - wydaje mi się że wtedy mają w sobie więcej duszy:)

      Usuń
  8. No ja Ci sie nie dziwie , bo pieknie wyglądają !

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny komplet. Bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te biżutki. Jak płatki śniegu.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.