sobota, 23 listopada 2013

W zimowych klimatach - bombki retro

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Jak widzicie od ponad tygodnia na mojej stronie zrobiło się zimowo za sprawą biżuterii. Dziś ciąg dalszy tych klimatów ale tym razem w wersji decoupage:) obecnie powstają w mym warsztacie bombki:) dziś pierwszy wrzut serduszka w stylu retro ze znanym wszystkim dekupażystkom motywem :






I tak prezentują się moje małe damy na bombkach. Nie upiększałam za bardzo bombek jedynie dałam kropki perłowe na granicy koloru. Ale właśnie takie mi się podobają  - proste i eleganckie zarazem. Hm coś ostatnio na prostotę mi się zebrało ;) ale uważam, że taka prosta elegancja sama w sobie jest piękna. 

Dziękuję wszystkim za ciepłe komentarze pod poprzednim postem - przepraszam jednocześnie że ostatnio mało mnie na waszych blogach ale już w następną sobotę ruszają targi w Kielcach więc same rozumiecie że w pracowni gorący okres trwa....

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

40 komentarzy:

  1. Ale cuda! :) Chyba będę miała szczęście zobaczyć je na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu za ciepłe słowa:) i tak zabieram je na targi:) mam nadzieję że się poznamy tam osobiście:)

      Usuń
  2. Urocze, przecież nie wszystkie bombki muszą być bogato zdobione :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję za miły komentarz:) oczywiście że bombki nie muszą być na bogato dlatego zrobiłam właśnie takie proste:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczne bombki . A jak ładnie błyszczą. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) błyszczą się bo są pokryte werniksem szklącym

      Usuń
  4. Prześliczne!
    Ha, wybieram się na targi popodglądać twórczość, więc cieszę się, że choć jedna znajoma blogująca duszyczka będzie :)
    A, i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, dziękuję za miły komentarz:) w takim układzie do zobaczenia na targach:)

      Usuń
  5. Śliczne bombki i dziewuszki na nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne świąteczne klimaty u Ciebie;)Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyw może i znany, ale zaaranżowany ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne :) Dają niesamowity klimat i mnóstwo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne i jakie klimatyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne , cudowne i piekne co tu więcej mówić !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu aż się zaczerwieniłam od tych twoich zachwytów:)

      Usuń
  11. Pięknie będą się prezentowały na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Ci wyszły :)
    Mnie chyba bombki nie chcą słuchać, a;bo coś w tym roku nie mam do nich serca - za szybko bym chciała mieć gotowe :( a to wszystko przez brak czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Aguś - niestety tak to jest że brak czasu nie sprzyja decoupage o czym wiemy oby dwie. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  13. Ależ one cudne!!!!!!!!!!! Wspaniałę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi się takie podobają. Bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aleja inspiracji ma przyjemność zaprosić na pierwsze w swojej historii CANDY z okazji dziesięciotysięcznych odwiedzin bloga. ZAPRASZAM GORĄCO !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne bombki, lubię takie proste i eleganckie prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:) ja też lubię własnie takie bombki

      Usuń
  17. Prześliczne bombki są bardzo oryginalne,pozdrawiam Pani Sylwio.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie, pani Sylwio :) Jest pani dla mnie wzorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję szkoda tylko, że nie wiem komu - pozdrawiam

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.