wtorek, 17 grudnia 2013

Harmonia doskonała

W ostatni weekend miałam przyjemność wziąć udział w wernisażu mojej przyjaciółki Justyny tematem jej prac są mandale. Mandala buddyjska to harmonijne połączenie koła i kwadratu, gdzie koło jest symbolem nieba, transcendencji, zewnętrzności i nieskończoności, natomiast kwadrat przedstawia sferę wewnętrzności, tego co jest związane z człowiekiem i ziemią. Justyna poprosiła mnie o stworzenie dla niej biżuterii na tą okazję. Długo myślałam co dla niej zrobić. Justyna jest osobą dynamiczną o wielkiej energii wewnętrznej. Jest osobą, która wielokrotnie wspierała mnie w trudnych momentach mojego życia - jest dla mnie jak siostra, której nie mam. W końcu zdecydowałam się na zrobienie takiego kompletu, który będzie moją interpretacją mandali:)

"Harmonia"






Żeby wzmocnić moc tej mojej biżuteryjnej mandali dodałam do niej labladoryt - pisałam o tym minerale w poprzedni poście, więc wiecie, że ma on dużą moc:) nie mogło się też obejść bez koralików toho tym razem użyłam koralików o barwie opaque turquoise, metallic hematite oraz metallic rainbow iris - bardzo je lubię ze względu na niesamowitą barwę:) Wiem że komplet "Harmonia" Justynie się bardzo podoba a tak prezentowała się w nim na wernisażu :)


Mandale mojej przyjaciółki można obejrzeć jeszcze przez parę najbliższych dni w Muzeum Techniki w Maleńcu

Zapraszam Was również na nową Siłownię Twórczą na Turkusowym Hamaku "Karnawał":)

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

10 komentarzy:

  1. Komplet wyszedł śliczny :) Prezentował się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) najważniejsze że przyjaciółka zadowolona:)

      Usuń
  2. Ależ piękna biżuteria. Jestem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż łezka pojawiła się w oku..dziękuję...
    A biżuterię noszę cały czas i zamawiam następną !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo się cieszę, że ci się podoba :) niech służy jak najlepiej :)

      Usuń
  4. Przepiekna ta biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękny komplet - i bardzo ładnie się prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnych, zdrowych, radosnych świąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w serdecznym gronie rodzinnym
    oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
    Niechaj piękne Bożonarodzeniowe Święta
    Niosą wszystkim betlejemski blask.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.