środa, 4 grudnia 2013

Magiczny las....

Tak jak obiecałam w poprzednim poście pokazuję co zmajstrowałam w temacie bombek na mój las choinek:) na wstępie przepraszam za jakość zdjęć ale niestety pogoda nie rozpieszczała ostatnio a i aparat trochę się zbuntował i niektóre zdjęcia robiłam telefonem.


I trochę szczegółów;)




























Mam nadzieję, że wytrzymaliście ten mały maraton bombkowy?;) Ale nie chciałam w paru postach ich dawać  - więc jest raz a dobrze;) A w kolejnych postach pokażę co jeszcze oprócz bombek zajmowało moją pracownię. 

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna

30 komentarzy:

  1. Prawdę mówiąc na żywo jeszcze ładniejsze :) Zwłaszcza te z pastą strukturalną są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję ci za miły komentarz:) tak jak pisałam niestety zdjęcia nie są najlepsze a wiadomo jak dużo daje dobrze zrobione zdjęcie, pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. przepiékne :) beda ozdoba kazdej choinki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne.Jak bym miała wybierać ciężko by było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Brydziu:) wiem o czym mówisz mnie też by było ciężko wybrać

      Usuń
  4. Świetny pomysł na choinkę :) Prześliczne bombki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ manufaktura :) Piękne bombki, sama nie wiem, które najładniejsze. Te z sylwetkami są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale super!!! Bombki są przepiękne, a wieszaczki choinkowe niezwykle pomysłowe. Pozdrwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie bombki to rozkosz... dla oczu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ozdoby :) pięknie będą wyglądać na choince

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne bombeczki a prezentacja ich cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne choinki i piękne bombeczki, mam zaszczyt jedną z nich gościć u siebie w domu, więc wiem ze piękności! Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się że ci się podoba:) niech umila czas świąteczny:)

      Usuń
  11. Ależ te bombeczki są cudne! Przepiękne! Rewelacyjnie wyglądają na tych choinkach. Super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) już nie wiele zostało z tej kolekcji

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.