niedziela, 8 grudnia 2013

Przetańczyć całą noc.....

Już niedługo będziemy tańczyć całą noc:) Noc Sylwestrowa jest jedyna i niepowtarzalna. Każdy chce ją spędzić wyjątkowo. Z myślą o tej nocy powstaje w mojej pracowni seria biżuterii sylwestrowej:) dziś pierwszy komplet  - do kompletu wybrałam ametysty i ubrałam je w błyszczące koraliki toho i fire polish

"Przetańczyć całą noc"







Komplet z ametystów pięknie będzie komponował się zarówno z elegancją czarnej kreacji jak i kreacji w odcieniach szarości czy też dla bardziej odważnych kobiet do szmaragdowej zieleni :)


Spokojnego wieczoru Wam życzę i do miłego wkrótce:)

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna

21 komentarzy:

  1. Cudo, po prostu cudo :)
    Sama bym z chęcią założyła na Sylwestra, ale i tak pewnie nigdzie nie wybędę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu:) ja też Sylwestra spędzam w domu - mąż niestety pracuje :( ale pewnie i tak nie będę się nudzić coś się wymyśli dla dzieci:)

      Usuń
  2. Ja widzę ten komplecik w towarzystwie szarości. Jest naprawdę balowy, sylwestrowy, elegancki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Danusiu:) fiolet pięknie będzie współgrał z szarościami tym bardziej że ciut szarości zagościło na kompleciku:) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Ależ piękny komplecik. A jak się mieni. Szczególnie wisior mi sie podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu:) tak wisior udał mi się szczególnie:)

      Usuń
  4. na pewno będziesz w nich...widoczna na balu...
    śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci - niestety tak jak już pisałam nie idę na bal w tym roku (mąż pracuje) pozdrawiam

      Usuń
  5. W takim komplecie można przetańczyć całą noc. I to nie tylko tą jedną Sylwestrową ;). Śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, faktycznie super by musiały wyglądać do malej czarnej, na pewno by przyciągały uwagę i rozjaśniały twarz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny komplet ! Bardzo mi sie podoba!
    No to Sylwka spędzimy razem hi hi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D przyjeżdżaj :D będzie zabawa na 102 !!! buziaki

      Usuń
  8. wow, blask i szał do kreacji jak znalazł! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci ślicznie:) tak blask taki akurat na bal:)

      Usuń
  9. Piękny komplet i ten wisior doskonały!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Gosiu:) też jestem z tego wisiora zadowolona :)

      Usuń
  10. Piękny komplet, na Sylwestra idealny !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.