piątek, 13 grudnia 2013

"Świątynia gwiazd"

Kto widział minerał zwany labladorytem ten wie, że kamień ten ma w sobie niesamowity ogień. Czasem ten blask mieni się w kolorach zieleni, czasem jest delikatnie pomarańczowy a najpiękniejszy jest ten w odcieniach niebieskości. Ogień ten dodaje magii labladorytowi, który uważany jest za minerał pozwalający pozbyć się uczucia strachu i niepewności wzmacniając wiarę w siebie i ufność do Wszechświata.
Labradoryt nazywany jest "Świątynią Gwiazd" i przynosi jasność myśli jednocześnie otwierając na  mądrość Wszechświata. Uważany jest za kamień przynoszący ulgę przy stanach niepokoju, beznadziejności i depresji, zastępując je entuzjazmem, wiarą w siebie i inspiracją. Rozprasza negatywną energię przynosząc zrozumienie dzięki jasności myśli. Pozytywnie oddziałuje na współpracę z innymi wnosząc porozumienie i harmonię. Dlatego też właśnie ten kamień wybrałam do stworzenia jednego z kompletów biżuterii sylwestrowej, aby i w tą noc można było poczuć jego moc:)

"Świątynia gwiazd"








 Tak wygląda moja "Świątynia gwiazd":) myślę że pięknie podkreśli czyjąś kreację sylwestrową i doda pozytywnej energii do wejścia w nowy rok z wiarą w siebie i swoje możliwości :)

Dziękuję Wam wszystkim za przemiłe komentarze pod postami:) są one dla mnie bardzo ważne bo wiem dzięki nim, że to co robię ma sens:) 
Zmykam kończyć kolejny komplet biżuterii też będzie w nim występował labladoryt ale jako dodatek. Zapraszam również do Turkusowego Hamaka gdzie 15 grudnia rusza kolejne głosowanie w Siłowni Twórczej a 17 grudnia poznacie nowy temat Siłowni :)

Serdecznie pozdrawiam Wasza Sylwia - Luna

14 komentarzy:

  1. Labradoryt to mój ukochany kamień. Patrząc na niego po prostu nie można mieć żadnych złych emocji. Sylwia, przepięknie oprawiłaś swoje magiczne kamienie. Niech cieszą nową właścicielkę nie tylko w sylwestrową noc ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci ślicznie za przemiły komentarz:) tak labladoryty są cudowne - niestety na zdjęciach nie udało mi się uchwycić jego blasku ale cóż może w kolejnym komplecie się uda pokazać

      Usuń
  2. Ależ cudny jest ten komplet!
    Niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Modraczku :) aż się zarumieniłam od komplementu:)

      Usuń
  3. O tak, labradoryty są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) cały czas zachwycają swoją niesamowitą urodą :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Ależ wspaniały ten komplecik. Jest przepiękny. Wygląda niezwykle efektownie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) szkoda że nie wiem komu się podoba...pozdrawiam

      Usuń
  6. Komplet wyszedł prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.