sobota, 7 grudnia 2013

Mikołajków czar...

Wczoraj wiele osób miało przyjemność otrzymać prezenty od Mikołaja. Do tego grona należę i ja:) zapisałam się na wymiankę u Edyty z Kubkiem Kawy ja robiłam paczuszkę Joy a mnie prezenty szykowała Gosia

Do Joy poleciał komplet soutache w fioletach gdzie głównym kamieniem jest lepidolit, a ponieważ to okres świąt więc nie mogło zabraknąć bombki. Do tego dołożyłam przydasie: drewniane pudełko, serwetki i włóczkę oraz herbatkę żeby można było się rozgrzać w te zimowe dni.

Zdjęcia pożyczone od Joy:)



A teraz to co ja i moja rodzina  dostaliśmy  od Gosi:) normalnie nie wiem co mam powiedzieć - nie spodziewałam się tyle dobroci zobaczyć w paczuszce a tu każdy z domówników dostał cuda:) Dziękuję ci bardzo za tyle serca:)







W kolejnych postach pokażę Wam co jeszcze powstało w ostatnim czasie w mojej pracowni.
Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia Luna.

10 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty, jak ładnie zapakowane :)
    Widzę, że masz fajnego pieska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak prezentów moc była w paczuszce:) haha no tak Agent się załapał na zdjęcie;) a raczej jego część mała;) to lablador

      Usuń
  2. Ależ ten Mikołaj był hojny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo hojny :) aż się nie spodziewałam że aż tak będzie...

      Usuń
  3. cieszę się, ze Twój Mikołaj był tak hojny jak mój ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) nie spodziewałam się że aż tak hojny będzie

      Usuń
  4. Ale dostałaś cuda! szyld jest super. Mikołaj niezwykle hojnie Cie obdarował. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.