sobota, 12 lipca 2014

Biżuteryjny kolaż - czyli co w trawie piszczy....

Witajcie serdecznie,
od jakiegoś czasu już po głowie chodził mi cykl tutoriali związanych z tworzeniem biżuterii. Wiem co powiedziecie, po co jak tyle jest ich w sieci? Tak dużo tego oczywiście. Ja jednak chcę ciut inaczej podjeść do tego cyklu. Nie będzie to kolejny cykl typu ABC czyli biżuteria od podstaw - podstawy są super omówione na wielu blogach i forach czy wielokrotnie uwiecznione na YT. Chciałam stworzyć coś innego, coś co połączy w jednym różne techniki biżuteryjne. Osoby, które zajmują się tworzeniem biżuterii już od jakiegoś czasu wiedzą, że z czasem przychodzi taka chwila, że zaczyna się szukać nowych technik. Często jest tak że łączy się te techniki ze sobą. Tak było i ze mną. Początkowa fascynacja sutaszem zaowocowała dodaniem do niego również technik związanych z beadingiem czy haftem koralikowym. Dlatego też postanowiłam, że w cyklu "Biżuteryjny kolaż" będę pisać właśnie o takich formach biżuteryjnych, gdzie łączone są techniki lub gdzie zastosowane materiały, których normalnie nie używamy w tradycyjnej biżuterii. Zachęcam też Was do włączenia się w ten cykl, który już dziś rozpoczął swoje życie na Turkusowym Hamaku :) nie przedłużając już zatem oficjalnie zapraszam do wspólnego tworzenia biżuterii




Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia 

12 komentarzy:

  1. Przeczytałam Twój tutorial z ogromnym zainteresowaniem. Nie są to tzw moje techniki, ale czuję się mocno zachęcona. Przeglądnęłam też wiele prac na blogu, są piękne, mają w sobie coś intrygującego, takiego "niespokojnego" Będę chętni tutaj zaglądać :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mimo iż tworzysz w innych technikach zapoznałaś się z moim tutorialem :) jest on stworzony z myślą właśnie o tym żeby osoby chciały spróbować swoich sił też w innych dziedzinach rękodzielniczych. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny tutorial:) Ciekawa jestem jak będzie wyglądała cała praca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) myśle że tak za 1,5 tygodnia będzie druga część i wtedy pokażę kolię już w całości :)

      Usuń
  3. Już widziałam na hamaku i powtórzę raz jeszcze, wspaniały pomysł! Myśle, ze pole do popisu będą mieli liczni twórcy, którzy łączą techniki lub wzbogacają stare o nietypowe elementy! A ja nie mogę się doczekać by zobaczyć gotową pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję ci pięknie :) mam nadzieję że komuś się przyda ten tutorial :)

      Usuń
  4. wspaniały pomysł :) coś świeżego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł.Wielkie dzięki za tutki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i zapraszam już niedługo na kolejną część :)

      Usuń
  6. Oj piszczy w trawie piszczy. A ja piszczę z radości, bo przygotowałaś świetny tutek. Sama z niego z chęcią skorzystam, bo moje doświadczenie z shibori zaczyna się i kończy na głaskaniu i podziwianiu broszki ;). Póki co oczywiście . Sylwia, super pomysł! Nie mogę się już doczekać kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję i cieszę się że ci się podoba :) pozdrawiam ciepło

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.