czwartek, 10 lipca 2014

"Polny kwiat" - cuda wymiankowe

Witajcie serdecznie, tak jak pisałam w mojej pracowni powstają cały czas różne rzeczy - dziś pokażę Wam jakie cuda dostałam od Kasi  - kto jeszcze nie był na jej blogu zachęcam do odwiedzin, ponieważ Kasia po prostu robi piękne rzeczy z koralików. Z resztą sami zobaczcie co dostałam od Kasi i powiem znów tak, że zdjęcia nie oddają nawet w połowie piękna tej biżuterii.












Kasiu kochana z całego serca dziękuję ci za te przepiękne biżutki :)

A do Kasi poleciały takie rzeczy jak szkatułka decoupage (już wiem że jest głaskana ;) za sprawą zastosowanego lakieru Touch Me) i broszka "Polne kwiaty". 






Nie wiem czemu na zdjęciu eko-skórka wygląda jak fioletowa w rzeczywistości jest brązowa







Mam nadzieję, że i tym razem wytrzymaliście tą ilość zdjęć, ale na pewno zrozumiecie, że ciężko na dwóch trzech fotografiach pokazać precyzję prac Kasi.

Chciałam tylko napisać jeszcze, że tworzenie czy to biżuterii czy przedmiotów decoupage dla osób, które są uosobieniem życzliwości to sama przyjemność :) dziękuję jeszcze raz w tym miejscu Kasiu i Asiu, że zgodziłyście się ze mną wymienić i stworzyłyście dla mnie przepiękne prace. 

Dziś to już wszystko dziękuję Wam za przepiękne słowa pod poprzednim postem i za to że wytrwaliście do końca a już wkrótce nowe prace :)
Pozdrawiam Was Sylwia

17 komentarzy:

  1. Kolejna cudna i udana wymianka - a jak już się dwie takie skumulowały, to chyba pełnia szczęścia :) I znów tyle pięknych prac do podziwiania na zdjęciach! Ta szkatułka , chociaż tak inna od poprzedniej, również rewelacyjnie wygląda (te boczki) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha oj tak zdjęcia ;) nie mogłam się opanować i znów dałam duuuużo :D Aniu dziękuję ci za miłe słowa i bardzo się cieszę, że służą ci dobrze rzeczy, które dostałaś ode mnie :) buziaki

      Usuń
  2. Sylwia moja kochana! Jeszcze raz dziękuję ci za te wszystkie cudne skarby, którymi mnie obdarowałaś :-D. Nie tylko oczu, ale i rąk nie mogę od nich oderwać ;-). Wszystko jest niesamowicie piękne! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha tak ręcę ;) :D wiedziałam że tak będzie :D Kasiu cieszę się ogromnie z naszej wymianki i z tego że kiedyś trafiłam na twój blog i na nim zostałam :) całusy :)

      Usuń
  3. Same piękne prace...nic tylko się wymieniać :) Też bym tak po cichu chciała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani ma ogromny talent :D . Tez uqwielbiem decoupage :) . Jestem dopiero na początku przygody :)

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj dziękuję za miłe słowa :) to skoro jesteś na początku przygody z decoupage życzę ci wiele cierpliwości do pełnego poznania możliwości tej techniki :) powodzenia :)

      Usuń
  5. Wcięło mi komentarz, no trudno napisze raz jeszcze... Dziewczyny dałyście czadu, piękna wymianka. Ja moje pudełko macam co dziennie i jestem pewna, że Kasia też:) Sylwia, chyba zapoczątkowałaś nowy ruch macaczy szkatułek:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Asiu :) wymianka z tobą i Kasią przysporzyła mi wiele radości i ciepła w sercu :) a "macanie szktaułek" ;) po porstu rozweseliło mnie maksymalnie :D

      Usuń
  6. Na blogu Kasi już się wypowiedziałam, ale nie mogę nie powtórzyć, że wymiana obfitowała w prawdziwe cudeńka. Zazdroszczę. Podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję ślicznie :) a co do zazdroszczenia ;) jest na to sposób jedyny i niepowtarzalny wymienić się :D pozdrawiam

      Usuń
  7. ależ uroczo...w każdym temacie podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Jakie to wszystko jest piękne! Ta broszka jest wspaniała i bransoletka - w ogóle wszystko jest wspaniałe! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudna wymianka, wszystkie rzeczy przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.