środa, 2 lipca 2014

Prezent na 4-lecie bloga :)

Witajcie serdecznie,
dokładnie 10 lipca minie 4 lata odkąd prowadzę blog. Niby nie dużo ale jednak to już 4 lata. Nie wiem kiedy ten czas minął - niczym jedno mgnienie. Dzięki prowadzeniu bloga poznałam wiele utalentowanych osób, z niektórymi z nich miałam przyjemność spotkać się osobiście. To, że jesteście tu na tym moim kawałku wirtualnej podłogi daje mi wiele radości. Ciesze się, że mogę się z Wami dzielić i chwilami szczęścia i smutkiem - wiem, że zawsze jesteście i wesprzecie mnie swoim ciepły słowem. Za te 4 lata wspólnej drogi w Uroczysku Luny serdecznie Wam dziękuję :* i zapraszam Was do wspólnego świętowania poprzez udział w małej rozdawajce :) Ponieważ zdaję sobie sprawę, że każda osoba, która tu zagląda jest inna i co innego jej się podoba więc prezentem będzie NIESPODZIANKA :) a oto zasady uczestnictwa w niespodziance:



1. Zostaw komentarz z chęcią wzięcia udziału w rozdawajce.
2. Umieść podlinkowany baner na swoim blogu lub stronie FB.
3. Miło mi będzie jak zostaniesz obserwatorem moich blogów: Uroczysko Luny i Perła Art  - nie jest to oczywiście wymóg konieczny.
4. W komentarzu napisz w jakiej kolorystyce oraz technice (którą się zajmuję czyli decoupage, sutasz, beading, haft koralikowy) byś chciał/chciała otrzymać na prezent ode mnie.

Zapisy na rozdawajkę trwają do 20 lipca, a 21 odbędzie się losowanie zwycięzcy :)

Życzę Wam miłej zabawy :) pozdrawiam serdecznie Sylwia

36 komentarzy:

  1. ja, ja pierwsza
    jeżeli zostanę wylosowana, chciałabym oczywiście sutasz, a reszta do uzgodnienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. och nie mogę się oprzeć takiej propozycji :)
    jeśli los się do mnie uśmiechnie to poproszę sutasz...kolory?hmm...czarny na pewno i może szary w małej ilości.I żeby to bransoletka była ;) a teraz to poczekam na to szczęście...
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Banerek umieściłam na pasku bocznym bloga, obserwatorem jestem (a w zasadzie to czytam w czytniku od dawna) i bardzo mnie ucieszą sutaszowe kolczyki w kolorze turkusowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 lata to kawał czasu :) Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!
    Niech Ci nie brakuje czasu i weny do dalszego tworzenia, a Twój Blog niech dalej rozkwita :)
    Oryginalna nie będę - sutasz to dla mnie czarna magia, a kolory - zielenie lub czerwienie, lub oba :)
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się i ja na niespodziankę :) kolory to niebieski lub brąz.
    A z okazji 4 lecia bloga - moc pomysłów na dalsze jego prowadzenie i czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i nie dopisałam :) nie mam nic z sutaszu dlatego obieram sutasz.

      Usuń
  6. To już 4 lata? Sylwia wobec tego poczwórne życzenia, oby sukces trwał kolejne 44 lat. I obyś miała jeszcze więcej fantastycznych pomysłów i czas na ich realizację !
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie, choć znając moje szczęście.... Nie będę jednak ukrywać, że choć nie przepadam za shibori, to właśnie na nie mam ochotę. W twoim wydaniu jest ono niesamowite. Tak dla odmiany fajne by były jakieś pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,ja tez się zapisuje na niespodzianke,jesli na mnie wypadnie-to bęc przywieszka?-zielone cudo z materiału z koralikami-nie mam pojęcia jak sie nazywa.
    Zyczę na następny rok-do nastepnej rocznicy-wielu inspiracji,i czasu na ich realizacje.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne życzenia mnóstwa pomysłów, sprawnych rączek i oczu przez dłuuuugie lata :)
    Chętnie dołączę do zabawy a gdyby szczęście się właśnie do mnie uśmiechnęło poprosiłabym o coś z haftu koralikowego - w brązach, niebieskościach lub czerni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy! Życzę Ci kolejnych owocnych lat blogowania :)
    Z chęcią dołączę do grona i zapiszę się na niespodziankę.
    Fascynuje mnie sutasz i gdybym miała to szczęście przygarnęłabym coś małego w fiolecie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obowiązkowo zapisuję się do zabawy, Uwielbiam Twoje wytwory! Jak masz cheć to zapraszam do mnie na wymiankę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy, oby tak dalej :)
    Oczywiście zapisuję się do zabawy. W razie 'W' poproszę o coś beadingowego lub z haftu koralikowego. Jak wygram, to wymyślę kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusząca oferta ;) Tyle technik i jeszcze można wybrać kolorystykę.....

    jeśli uda się mnie to sutasz w turkusach i brązach :)

    Życzę jeszcze wielu miłych lat blogowania, oby te minione 4 były dobrym początkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 4 lata, brawo! Życzę jeszcze wielu takich twórczych lat.
    Z miła chęcią się zapisuję, a jak bym wygrała to poproszę o sutasz w kolorze ecru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, gratuluję rocznicy.
    Ja jutro mam swoją rocznicę-ale ślubu. Miałam udany weekend, prezenty, czas z rodzinką, spacer po krakowskim Kazimierzu bez pośpiechu, a teraz dużo wieczornego czasu i odwiedzam blogi. Ciągle muszę wybierać; czy coś udziergać czy zaglądać do blogujących. Cieszę się, że tu zawitałam; do osoby o podobnym zawodzie i osoby z wielka pasją. Skoro już jestem i mogę wziąć udział to czekam cierpliwie na losowanie i staję w kolejce. Nieśmiało powiem, że urzekła mnie technika shibori. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje z okazji rocznicy! Obyś zawsze miała tyle wspaniałych i twórczych pomysłów jak dotychczas :) Z ogromną chęcią biorę udział :) Jestem ostatnio pod urokiem haftu koralikowego, więc jeśli udałoby mi się wygrać to chciałabym jakieś maleństwo wykonane właśnie w tej technice, w kolorze miętowym lub jasnym fiolecie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję czterech lat! Niech wena twórcza nie opuszcza Cię ani na krok :)
    A na prezent oczywiście jestem chętna, a że sutasz uwielbiam (oglądać i podziwiać) to chętnie przygarnęłabym coś wykonanego w tej technice :) Kolorystyka - niebieskości, czerwienie, biel, niekoniecznie wszystko razem choć tak też może być :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż nie chce się wierzyć, że to już cztery lata uciekły!!!!!

    Zapisuję się, a jakże!!!!! Marzę o Twojej biżu, ale najpiękniejszy dla mnie jest Twój soutache. :)
    Może mi się poszczęści!
    Banerek zaraz umieszczam na swoim blogu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, cudne i jakże pracochłonne zapewne
    nigdy jeszcze nic nie wygrałam, ale może teraz:)
    oczywiście wybieram beading:)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam! Z miłą chęcią dołączę do zabawy! Najbardziej spośród Twoich prac podoba mi się biżuteria z shibori! Jest genialna! Więc poprosiłabym o taki wisiorek :) Moje ulubione kolory to: szarości, błękity, zielenie, fiolety. A w dodatku to kolory, które wspólnie też świetnie wyglądają, w dowolnym zestawieniu :)
    Podlinkowany banerek jest u mnie na blogu. Zapraszam Cię przy okazji na moje rocznicowe candy: http://sutasz-agi.blogspot.com/2014/06/rocznicowe-candy.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję 4-letniej wytrwałości w tworzeniu i pokazywaniu swojej pracy światu. Gdybym miała coś wygrać chętnie bym przyjęła decoupage, a w kolorystyce czarno - białej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie przyłączam się do zabawy. Marzę o jakims pięknym przedmiocie odobionym decoupage. Czekam niecierpliwie na losowanie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj! Serdeczne gratulacje ;) Bardzo cię cieszę, że udało mi się przez przypadek do ciebie trafić, a mianowicie szukałam blogów sutasz bo uwielbiam taką biżuterię choć sama nie potrafię jej stworzyć, ale od czasu do czasu muszę napatrzeć oczy na tak piękną i misternie wykonaną biżuterię ;)) a twoja jest prze prze fantastyczna ;)) Bardzo chętnie się dopisuję do kolejki i wybieram oczywiście sutasz.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie i ja spróbuję szczęścia . Może los się do mnie uśmiechnie i sprezentuje mi coś w odcieniach fioletu, beżu lub musztardowej zieleni (haft koralikowy) . Czekam niecierpliwie na losowanie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja się dołączam. Drugi punkt i trzeci już zrealizowane, a co do techniki hmmm ... piękne są rzeczy, które robisz i trudno się zdecydować ... Wybiorę decoupage w kolorach jakichkolwiek.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wielu rocznic i jubileuszy w sieci i poza nią :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję jubileuszu i ustawiam się w kolejce do zabawy :-) Wszystkie techniki, które tu znajduję bardzo mi się podobają, nie umiem powiedzieć , która bardziej, lubię oryginalne dodatki, a tu każda praca do takich należy.
    Dlatego określę się kolorami :zielony, niebieski, turkus, brąz, w tych się dobrze czuję ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam chęć udziału, bo piękne rzeczy tworzysz, widziałam ostatnio Twoje prace wymiankowe i nie mogłam się napatrzeć, zarówno na szkatułki jak i broszki z shibori. Trudno wybrać co ładniejsze, więc w wypadku gdybym jakimś cudem została wylosowana zdaje się na Ciebie. Banerek na http://ja-sabina.blogspot.com/. Obserwuję jako Sabina.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję 4 rocznicy:) Zawsze gdy do Ciebie zaglądam to zachwycam się Twoimi pracami:)
    do zabawy z miłą chęcią się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje czwartej rocznicy i życzę kolejnych wspaniałych jubileuszy!!! Piękne prace tworzysz, aż dech zapierają...
    Ustawiam się w kolejce do zabawy :) Jeśli jakimś cudem zostanę wylosowana to reflektuję na shibori, a kolory to turkus, lub granat, może być magenta bądź czerwień w połączeniu z czernią.
    Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego dobrego z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie u Ciebie :) Jestem urzeczona broszami w których łączysz shibori z innymi technikami, są cudowne i inspirujące :)
    Ustawiam się w kolejce do urodzinowej rozdwajki. A gdyby los się do mnie uśmiechną to wybieram technikę dekupażu w kolorach turkusu, niebieskiego, zielonego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. podziwiam sutasz za który kiedyś próbowałam sie wziąść jednak niestaty mi to nie wychodzi więc cudownie byłoby dostać coś w tej technice a kolor byłby niespodzianka bo ostatnio staram sie urozmaicić swoją standardową game kolorystyczną biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Trafiłam tutaj przez przypadek podziwiając szkatułkę wymiankową nad którą się zachwyciłam :) Oczywiście życzę kolejnych rocznic i pomysłów i z chęcią zapisuję się na rozdawajkę :) A jeżeli udałoby mi się coś wygrać zachwycona byłabym decoupagem :) a kolory to byłaby po prostu kolejna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę jeszcze raz bo ostatnio nie doczytałam dokladnie wszystkiego ;) Bardzo chętnie przyłączam się do zabawy i jak szczęście się do mnie uśmiechnie, to marzy mi się cos wykonanego techniką sutasz. Uwielbiam czerń, biel pastele, w sumie obojętnie;)
      Pozdrawiam gorąco:) http://pracowniadecoupage.blogspot.com

      Usuń
  33. Witaj. 4 lata- piękny staż, gratuluję. Chętnie dopiszę się do zabawy a gdyby szczęście dopisało mi uwielbiam decu w kolorach natury- zieleń, niebieski może fiolet. Baner na http://pracownianati.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam ciepło i serdecznie. Wczoraj dopiero zobaczyłam w gazecie Twoje cudeńka.To mój klimat.Dopiero dzisiaj udało mi się dorwać do kompa bo ciągle okupują go dzieci .Gratuluję rocznicy w ciągu której na pewno wyprodukowałaś wiele pięknych cudeniek,które cieszą wiele oczu.ja z moim wspaniałym mężem miałam wczoraj też swoją rocznicę 23 ślubu.Twoje cudeńko byłoby dla mnie najlepszym prezentem.Kolor i rodzaj -jak niespodzianka to niespodzianka -zawsze jestem zadowolona tylko szkoda ,że tym razem spóżniona ,ale wierzę ,że los się do mnie uśmiechnie Życzę wielu pomysłów i wielu życzliwych kupujncych.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.