czwartek, 31 lipca 2014

...dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidzialne dla oczu

"- Dlaczego mam zatem słuchać serca?
- Bo nie uciszysz go nigdy. I nawet gdybyś udawał, że nie słyszysz, o czym mówi, nadal będzie biło w twojej piersi i nie przestanie powtarzać tego, co myśli o życiu i o świecie."

Alchemik - Paulo Coelho

Gdy zobaczyłam ten agat wiedziałam, że musi on być odpowiednio "ubrany" przeleżał w moich zasobach z 4 miesiące i w końcu pojawił się pomysł na jego wykorzystanie :) wykonam serce ale takie ciut nie typowe zwłaszcza jeśli chodzi o kolorystykę. Będzie to "odradzające się serce". Serce, które po bólu znów wraca do życia. I tak powstał wisior :)

"Serce"
agat, onyksy, jedwab shibori, koraliki toho








Ciekawa jestem Waszych opinii na prezentowaną przeze mnie koncepcję serca - czy taka kolorystka według Was pasuje w ogóle do serca? Co sądzicie o tej mojej pracy? 

W tamtym tygodniu powstało jeszcze parę prac ale je zaprezentuję Wam w następnych postach. A teraz idę już do swojej pracowni, gdzie czekają następne projekty do skończenia.
Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

25 komentarzy:

  1. Moim zdaniem bardzo oryginalny- piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :) głównie właśnie się zastanawiałam czy aby nie za oryginalne połączenie kolorów jak na serce

      Usuń
  2. Przepiękne! Bardzo oryginalny pomysł na serce - ja jestem za (obiema rękami i nawet nogami) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję ci pięknie :) za ręce i nogi ;) :)

      Usuń
  3. oryginalny bez dwóch zdań !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia, wiesz, że ja jestem miłośniczką shibori w twoim wydaniu. Widać że w to serce włożyłaś swoje serce. Jest śliczne. Oryginalne w kolorystyce, a przez to wyjątkowe. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu wiem i cieszy mnie to bardzo :) i dziękuję za tak miłe słowa o sercu :*

      Usuń
  5. WOW! Jakie cudo! Piękne te serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serce na dłoni.... przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. jest prześliczne.
    Dużo jeżdżę po różnych kiermaszach rękodzieła i naprawdę dużo się naoglądam.
    Twoja praca jest nie tylko piękna, oryginalna, pomysłowa ale wykonana przede wszystkim bardzo dokładnie co również jest ważne.
    Podziwiam połączenie jedwabiu i koralików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję ślicznie za te słowa :) starałam się jak najlepiej wykonać to serce :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. sylwio a ty mnie zadziwiasz swoja kreatywnością:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko dziękuję ci ślicznie za te słowa :) jesteś dla mnie przykładem kobiety, która z niczego robi cuda i przeczytać od ciebie taki komentarz to po prostu miód na moje serce :)

      Usuń
  9. piękne serce...i ulubiony 'Alchemik' ...żadna kolejna książka Coelho nie zrobiła na mnie takiego wrazenia jak ta!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewelina :) tak Alchemik jest jedyny w swoim rodzaju :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł. Pięknie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.