wtorek, 8 lipca 2014

Kwiat dzikiej róży - cuda wymiankowe i Kuźnice Koneckie

Witajcie, dziś pokażę Wam jak cudną wymiankę miałam w ostatnich dniach z przesympatyczną Asią, która robi po prostu genialną biżuterię koralikową. Za każdym razem jak odwiedzam blog Asi jestem zachwycona jej pomysłami i łączeniem różnych technik beadingowych. Po prostu mistrzostwo - nie da się opisać mojego zachwytu słowami najlepiej jeśli same zajrzycie na blog Asi jeśli go jeszcze nie znacie.

A teraz przejdę do rzeczy czyli naszej wspólnej wymianki :) Otrzymałam od Asi cudny naszyjnik, w którym ceramiczna kula jest przepięknie ubrana w koraliki i zawieszona na przepięknym naszyjniku a do tego jeszcze Asia zrobiła bransoletkę. Kropką na "i" jest przepiękna broszka z fasetowanym chalcedonem misternie otoczona koralikami. Żadne słowa nie opiszą mojego zachwytu i podziwu dla precyzji z jaką Asia wykonała tą biżuterię. Zdjęcia nawet w połowie nie oddają piękna tych prac - DZIĘKUJĘ CI ASIU ZA TAK UROCZĄ BIŻUTERIĘ :) widać w niej serce, które wkładasz w każdą swoją pracę:)










Asia natomiast poprosiła mnie o wykonanie dla niej szkatułki na biżuterię - do wykonania jej użyłam serwetki w róże. Asia chciała aby szkatułka była ciemno brązowa jakoś nie mogłam jednak powstrzymać się od lekkiego jej postarzenia i "udawania", że szkatułka jest po przejściach, więc dorobiłam jeszcze kropki w kolorze popielatego różu i kremu co nadało jej odpowiedniego charakteru. Całość pokryłam lakierem matowy touch me TO-DO co nadało aksamitnej gładkości szkatułce. Wiadomo jednak, że szkatułka nie lubi być pusta i dobrze żeby w niej coś się znalazło :) więc zrobiłam jeszcze broszkę :) z wykorzystaniem agatu, karneolu, serpentynitu i jedwabiu shibori. A tak prezentują się rzeczy, które zrobiłam dla Asi

"Kwiat dzikiej róży"

















Mam nadzieję, że przebrnęliście przez tą sporą ilość zdjęć. Na dziś to już prawie wszystko, co oczywiście nie oznacza, że nic więcej nie mam Wam do pokazania ;) bo już dziś poleciała w świat kolejna wymianka :D ale to tym w kolejnych postach :) a i w między czasie oczywiście w pracowni cały czas powstają nowe rzeczy :) A w ostatni weekend prezentowałam swoje prace na Kuźnicach Koneckich :) 



Na Kuźnicach była bardzo miła atmosfera, ciekawi ludzie i wszechobecny upał. Kolejna impreza to 51 Europeade w Kielcach w dniach 23-27 lipca więc czas już tworzyć kolejne biżuteryjne ozdoby :) i to już na prawdę dziś wszystko :) 

Pozdrawiam Was serdecznie i przypominam o trwającej u mnie rozdawajce :) o TU :) a na Turkusowym Hamaku czekamy na wasze prace o tematyce magicznej :)

Sylwia 






27 komentarzy:

  1. Przepiękna wymiana! Nie mogę się napatrzeć na Wasze cudne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ło matko huto jakie skarby zrobiłyscie:)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalna wymiana. Piękne wszystkie prace. Dodam jeszcze, że Twoja broszka należy do niewielu w tej technice, które dotychczas widziałam i które mi się podobały. Ta jest wyważona, przemyślana i precyzyjnie wykonana. No po prostu suuuuper. Pudełeczko rewelacyjne z pewnością godne skarbów Bfluefairy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuje ci ślicznie za tak przemiły komentarz :) widziałam już różne prace z jedwabiem shibori jak je oglądam mam mieszane uczucia choć nie mogę powiedzieć że te nazwijmy to zrobione "na bogato" nie podobają mi się tylko wiem, że takich bym nie nosiła a ten rodzaj jedwabiu zasługuje na noszenie a nie zaleganie w szkatułce dlatego robię póki co formy, które nadają się do założenia na co dzień :)

      Usuń
  4. Ja tylko dodam dla informacji tych co mogą nie wiedzieć, że ten lakier na pudełku nie bez powodu nazywa się Touch Me, jest tak miękko satynowy w dotyku, że macać się chce bez końca ;) A brocha może też być naszyjnikiem, normalnie uśmiecham się jak widzę te skarby:)
    Sylwia, a dla Ciebie szacun, że udało Ci się obfocić kulę bez odbijania w niej. Ja próbowałam i mi nie wyszło. Poza tym pięknie Ci w niej!
    Raz jeszcze ogromnie dziękuję za tę wymiankę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, Ty już nie głaszcz tak to pudełko, bo lakier tego nie wytrzyma a i mąż będzie zazdrosny ;)

      Usuń
    2. Asiu to ja bardzo ci dziękuję za wspaniałą wymiankę :) i cieszę się że choć trochę mogłam się przyczynić do uśmiechu na twojej twarzy :) niech się sprawuje wszystko jak najlepiej a naszyjnik wsbudził achy i ochy i zazdrość żę ho ho ;) wśród kobiet ;) a co do satynowej miękkości szkatułki :D uwielbiam ten dotyk :) a Kasiu zobaczysz o co chodzi już mam nadzieję za parenaście godzin :D

      Usuń
    3. Kasia, jedną ręką głaszczę pudełko, a drugą męża i wszyscy są zadowoleni. Męża mam dłużej i lakier jeszcze nie zszedł to i z pudełka tak szybko nie zetrę :PP

      Usuń
    4. No to ja już też wiem co znaczy głaskać pudełko jedną ręką a drugą męża :P. Powiem jedno. Niesamowite uczucie ;)

      Usuń
    5. :) wiedziałam Kasiu, że ci się spodoba :D to uczucie :D

      Usuń
  5. Dziewczyny obie jesteście wielkie, genialne i obdarzone wielkim talentem! Nie będę się tu rozdrabniać, bo moje wychwalanie nie miałoby końca, tylko powiem, że to co zrobiłyście dla siebie to prawdziwe skarby. Najdroższe i najcudowniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spłonęłam intensywnym rumieńcem od tych słów Kasiu :) może dodam jeszcze jedno jeśli się kogoś lubi i czuje się że ta osoba jest pokrewną duszą, kiedy dzieli się swoją wiedzą i odpowiada na twoje najgłupsze pytania to wiadomo, że dla takiej osoby powstaje zawsze coś z głębi serca :)

      Usuń
    2. Sylwia zgadzam się z tobą w 100 %. A jeszcze tylko dodam, że i przez internet można poznać najwspanialsze pod słońcem osoby, z którymi naprawdę można się zaprzyjaźnić :)

      Usuń
    3. dokładnie Kasiu :) nic dodać nic ująć :)

      Usuń
  6. jestem zachwycona :) piękne są Twe prace i bardzo ładne fotki z wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to teraz oczy mi się zaświeciły jak nie wiem co - same CUDA ! :) Bardzo dobrze, że dałaś tyle zdjęć, mam już zajęcie na najbliższe pół godziny, bo tak pobieżnie nie da się przez te skarby przelecieć :) Jeszcze tylko dodam, że bardzo mi się podoba postarzenie szkatułki i... wracam do podziwiania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie Aniu za tak miłe słowa i cieszę się że ilość zdjęć nie przytłoczyła cię ;)

      Usuń
    2. a i jeszcze dodam Aniu, że ja cały czas w pracowni na meblach i biurku mam komplecik od ciebie :)

      Usuń
    3. Bardzo miło mi to czytać :) Ja raz na jakiś czas pomykam w Twoich biżutkach, a pudełko jest już po brzegi wypchane :)

      Usuń
  8. Raju kobieto jakie Ty cuda robisz! Wisior i broszka to moje numery jeden. Piękne kolory i wspaniałe, profesjonalne wykonanie. Dla mnie to dzieła sztuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała wymianka! Kwiat dzikiej róży jest urzekający!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.