poniedziałek, 21 lipca 2014

Cztery lata bloga - wyniki rozdawajki :)

Witajcie serdecznie :)

Dziś w końcu znalazłam kilka chwil żeby napisać post, na który czeka kilkadziesiąt osób :) które zapisały się na moją rozdawajkę rocznicową. Zanim przedstawię wyniki losowania chciałam Wam podziękować za to, że jesteście, że znajdujecie czas na zerknięcie na mojego bloga, za każdy zostawiony komentarz - dziękuję Wam za to wszystko. Kiedy zakładałam tego bloga nie myślałam, że tyle osób będzie się przez niego przewijać i że tyle stałych obserwatorów będę miała. A przede wszystkim to co najlepsze w blogowaniu to, że poznam tyle nowych fascynujących ludzi i że z niektórymi z nich poznam się w świecie realnym :) Za to wszystko dziękuję dziś z całego serca :) i za wszystkie miłe komentarze pod postem z rozdawajką :)

No dobrze, żeby nie przedłużać najważniejszego momentu ;) o to są .....

Wyczekiwane.....

od rana........

Wyniki z losowania :)





Serdecznie gratuluję :) Kreatywna Karuzela :) i proszę cię o kontakt e-mail w celu ustalenia szczegółów wykonania prezentu dla ciebie :)

A na uspokojenie atmosfery wywołanej losowaniem ;) przedstawiam Wam nową bransoletkę, która powstała na Siłownię Twórczą na Turkusowym Hamaku :)

"Owocowy koktajl"



Do wykonania bransoletki wykorzystałam kaboszony polimerowe, które są dostępne TU. Dają one niesamowite możliwości kolorystyczne, co w okresie zwłaszcza wakacyjnym można świetnie wykorzystać do tworzenia biżuterii.






I tak po lekkim uspakajaczu (spodobało mi się na paru blogach to jak uspakajają dziewczyny po wymiankach odwiedzających ich blogi) mówię Wam już do zobaczenia w następnym poście :) i zmykam szyć bo od czwartku do niedzieli stoję na kiermaszu w Kielcach, który będzie towarzyszyć 51 Europeade.

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

10 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni :-) Nowa bransoletka urokliwa, świetne połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :) Choć przyznam, że troszkę mi smutno, bo znowu się muszę obejść smakiem. Ale na pocieszenie jest Twoja broszka :) I oczywiście piękny koktajlowy uspokajacz. Dzięki Sylwia, za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni. Kaboszony rzeczywiście bardzo fajne, a w bransoletce jeszcze zyskały na urodzie. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! A bransoletka jest boska. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni, bransoletka super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Dziękuję!!! Strasznie się cieszę z wygranej :) Co za niespodzianka!!
    Jeżeli nie masz nic przeciwko, skontaktuję się z Tobą na początku sierpnia. Teraz jestem na wakacjach i tak na szybko udało mi się dorwać do internetu...
    Pozdrawiam serdecznie :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego wszystkiego zapomniałam napisać, że piękną bransoletkę prezentujesz :) Wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję dziewczyny za wspólną zabawę i miłe komentarze co do bransoletki :) ostatnio mało czasu miałam na życie blogowe i fb ale powoli wracam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.