piątek, 18 lipca 2014

Zza uchylonych drzwi....

Zza uchylonych drzwi można chwil parę przenieść się do innego świata. Cudnie tam jest. Cisza, spokój, brak nacisku, że coś człowiek musi i to najlepiej "na wczoraj".


Za tymi drzwiami człowiek trafia do innego świata, gdzie zapomina o przyziemnych sprawach, gdzie czas płynie swoim rytmem wyznaczanym przez naturę. Gdzie nie ma pędu i gonitwy. Cisza, spokój i cudowna atmosfera życzliwości, miłych rozmów i wspólnych posiłków (mistrzostwo świata to dżemy warzywne, które wytwarza Jagoda). Serdeczni gospodarze i pokłady pozytywnej energii, która dociera do każdej cząstki twojego ciała. Chłoniesz to wszystko jak gąbka, aby zabrać ze sobą i  móc wspominać i marzyć aby tam znów wrócić.....
Magoda :)



Taras Magody, na którym prowadziliśmy niezapomniane pogawędki :)



Widok z tarasu Magody - można się w nim zakochać o każdej porze dnia jest inny i niepowtarzalny :)









Taki jest właśnie pobyt w Chacie Magoda w Lutowiskach u Jagody i Maćka :) tak dobrze dawno się nigdzie nie czułam. Tu nic nie jest na siłę i na pokaz. Każdy może być sobą i robić co chce. Siedzieć godzinami na tarasie chaty lub iść w góry, aby poczuć tą nieograniczoną niczym przestrzeń i być bliżej własnego Ja. Kto tu był, ten wie o czym piszę. Kto nie był, zachęcam serdecznie jest to jedno z tych miejsc, do których człowiek chce wrócić jak najszybciej.





Widok z Bukowego Berdo 






Dziękuję Jagódko :) 

Ten czas w Chacie Magoda przypomniał mi jak ważne jest cieszyć się życiem i tym co nas otacza. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze raz przejść przez próg Magody i uściskać znów Jagodę i Maćka i znów chłonąć tą cudowną atmosferę. 

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

20 komentarzy:

  1. http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/
    Bardzo ladne zdjecia ;). Tak powinnismy cieszyc sie zyciem bo jest piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tak życie daje nam codziennie 24 godziny do wykorzystania i tylko od nas zależy czy je zmarnujemy czy nie :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Tak, Bieszczady są piękne i mimo wszystko emanują spokojem i ciszą.
    Widzę, Sylwuś, że odpoczęliście i wróciliście zadowoleni.

    I... dziękuję za odwiedziny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Martuś odpoczęliśmy przez tą chwilkę ale nawet ta chwilka dała nam bardzo dużo :) a odwiedziny u ciebie mimo że też króciutkie były wytchnieniem aby dojechać do celu :) dziękuję Martuś i mam nadzieję do zobaczenia :)

      Usuń
  3. piękne zdjecia ... w bieszczadach co tydzień są jarmarki jedynie co to dopiero 2 tygodnie wczesniej mozna sie o nich dowiedzieć jak bedziesz na drugi rok wybierać sie pisz ja ci napisze czy sa i gdzie ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Paulina :) na pewno się odezwę i mam nadzieję że za rok uda mi się przyjechać w Bieszczady :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. WOW! Jaki piękny ten domek! Wspaniałe zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Aniu domek piękny :) ale najważniejsza jest atmosfera w nim panująca bo pięknych miejsc jest bardzo dużo w naszym kraju ale jak nie ma tego czegoś jeszcze to nie przyciągają one tak jak Chata Magoda i jej serdeczni gospodarze :)

      Usuń
  5. Bieszczady są cudne .....na pewno wrócisz nie raz.
    W Chacie wprawdzie nie byłam, ale przeszłam nie jedną Połoninę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką nadzieję że wrócę :) pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wędrując przez Bukowe Berdo można sobie opalić łydki idąc szlakiem. Nigdy wcześniej nie schodziła mi skóra z łydek właśnie. Najlepiej zapamiętałam ten fakt no i piękne widoki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak można opalić choć mnie jakoś nie chwyciło aż tak ;) a widoki cuuuudne <3 można się w nich zakochać :) pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Aż by się chciało być teraz w górach i wdychać to pachnące, wspaniałe powietrze :) Piękne zdjęcia, piękny opis - Magoda wygląda na miejsce mające niesamowicie dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak patrząc na zdjęcia chce się tam być cały czas a Magoda i jej gospodarze to cudowni ludzie :) polecam serdecznie to czarowne miejsce :)

      Usuń
  8. w tej chacie zakochana jestem od lat...niestety tylko wirtualnie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę ci w takim razie abyś mogła też zakochać się w tym miejscu realnie :) pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  9. słyszałam,słyszałam ;) ostatnio nasza Pani księgowa była u Magody na wakacjach...wróciła równie wypoczęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest to miejsce, gdzie człowiek odpoczywa całym sobą :)

      Usuń
  10. Zdjęcia mówią same za siebie, czysta magia :-) Wierzę, że w takich warunkach udało się dobrze naładować akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To powiem wprost, że zazdroszczę Wam takiego przeniesienia się do innego świata, gdzie wydaje się, że czas stanął w miejscu, a przynajmniej znacznie wolniej płynie. Super, że są takie właśnie zakątki, gdzie człowiek może choć na chwilę zapomnieć o bożym świecie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.