wtorek, 19 sierpnia 2014

Lawendowy wachlarz

Witajcie serdecznie,
jak widzicie w mojej pracowni powstają cały czas nowe rzeczy. Tym razem praca, którą Wam pokażę była stworzona na Siłownię Twórczą "Ażury" do uczestnictwa, w której serdecznie Was zachęcam :) więcej szczegółów znajdziecie TU. Dodatkowo kolory zostały dopasowane do zdjęcia, które otrzymałam w zabawie na jednej z grup facebook'owych do interpretacji. Więc taka praca dwa w jednym ;)

Broszka "Lawendowy wachlarz"






Dziś bardzo krótki wpis, ponieważ sporo prac mam do zrobienia - dziękuję bardzo Wam za wszystkie komentarze :) te na blogu jak i na fb - są one dla mnie bardzo ważne. 
Pozdrawiam serdecznie Sylwia

28 komentarzy:

  1. Piękna broszka. A przecież sutasz to nie za bardzo kojarzy się z ażurem, a tu proszę... da się. I na dodatek jaki piękny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie za miłe słowa :) tak wiem, że sutasz kojarzony jest głównie z "ciężkimi" formami, ale po jakimś czasie tworzenia można dojść i do takich ażurów :) moje koleżanki po fachu robią je przepiękne - ja dopiero zaczynam się ich uczyć

      Usuń
  2. Powtórzę to jeszcze raz, bardzo oryginalna broszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna broszka.
    Zapraszam serdecznie do siebie na "Wymiankę z Matrioszką" jeśli byśmiała ochotę.
    http://majalena.blogspot.ie/2014/08/wymianka-z-matrioszka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję ślicznie za miłe słowa a co do wymianki zaraz zerknę na twojego bloga :)

      Usuń
  4. Piękna, fantastyczny pomysł. Prosta i finezyjna jednocześnie. Życzę powodzenia w konkursach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie za miły komentarz :) a co do konkursów - pożyjemy zobaczymy :)

      Usuń
  5. Jaka cudna i do tego przewiewna ;) cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu :) dziękuję ci ślicznie :) tak przewiewna na maksa ;)

      Usuń
  6. Sylwia, cudna broszka!
    Jak Ty równiutko te sznureczki ze sobą zszywasz! Mistrzostwo!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Martuniu :) serdecznie za tak przemiły komentarz - staram się zawsze zszyć sznurki jak najrówniej choć czasami przy bardziej skomplikowanych wzorach jest to dość trudne

      Usuń
  7. Cudowna praca, piękne kolory i perfekcja wykonania, nic tylko podziwiać:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna! Świetny pomysł, bardzo oryginalna praca.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakże Ty pięknie układasz te sznurki :) cudny wachlarzyk!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina dziękuję :) staram się jak mogę najlepiej :)

      Usuń
  10. świetny pomysł i wzór

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna forma, a kolorki tak fajnie przyjemne dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna :-) oryginalna :-) wspaniale dobrane kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo, że broszek nie noszę, tak tą bym z przyjemnością przygarnęła, bo bardzo mi się podoba :)
    Piękna jest. I kojarzy mi się z lodami jagodowymi ze śmietaną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna broszka w bardzo oryginalnej formie, a do tego te kolorki, cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy wachlarzyk! I jak idealnie uszyty! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje kolory - piękna broszka :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.