czwartek, 14 sierpnia 2014

Queen of the Night

Witajcie serdecznie,
ostatni tydzień był dla mnie jakiś ciężki, jeśli chodzi o mobilizację do działania. Na szczęście mam wśród moich przyjaciół super kobietki, które dodały mi energii do życia :) dziękuję Iwonka i Justynka :)
Dziś pokażę Wam kolczyki, które powstały na szaloną ;) zabawę na jednej z grup fb. Zabawa bardzo fajna i motywująca do pracy. Polega ona na tym, że osoba w komentarzu pisze co by chciała dostać od osoby następnej do wykonania, czyli czy obrazek do interpretacji, czy słowo/wyrażenie, czy jeszcze inne rzeczy. I tak dostając np. obrazek mamy pewien czas na jego interpretację w swojej pracy, po czym pokazuje się wykonaną pracę :) a o to moja praca :) poniżej zamieszczę kolaż zdjęć, gdzie będziecie mogły zobaczyć jaki obrazek miałam do pomocy ;)

"Queen of the Night"




Do wykonania kolczyków użyłam rivioli swarovski (niestety nie pamiętam nazwy tego koloru, ale mieni się pięknie odcieniami złota, zieleni i fioletu), koraliki toho w rozmiarach 11(matte-color iris purple, trans-rainbow frosted cobalt)  i 15 (frosted gold-lined crystal) oraz treasure 12 (gold-lustered mystic). Oczywiście nie zabrakło ciut sznurka sutasz i tego co ostatnio kocham, czyli jedwabiu "shibori" :)





Na tylnej stronie przykleiłam czarny Supersuede, a następnie obszyłam koralikowym murkiem, ale tym razem takim żeby nie było widać na boku nitki.




Czy udało mi się według Was zinterpretować dobrze obrazek, który otrzymałam w zabawie? Ciekawa jestem Waszych opinii na ten temat :) powiem tylko tyle, że zabawa tak bardzo mi się spodobała iż poprosiłam o drugi obrazek :D co powstanie i jaki on jest tym razem zobaczycie już wkrótce :)

Pozdrawiam Was serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod poprzednim postem :)
Sylwia

27 komentarzy:

  1. Piękne! Moim zdaniem to najpiękniejszy kolor shibori! A połączenie z sutaszem jest naprawdę udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Lolissa :) też uważam że to jeden z piękniejszych kolorów shibori

      Usuń
  2. piękne :) i ta precyzja wykonania !! niesamowita jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina dziękuję :) i zarumieniłam się nieźle od twoich słów

      Usuń
  3. Są wspaniałe! Tyle technik w jednych kolczykach, po prostu szczęka opada z wrażenia :)
    PS: A odwzorowanie obrazka oczywiście bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana dziękuję ci ślicznie za piękny komentarz :)

      Usuń
  4. O kurcze! Sylwia! Ale bomba! No po prostu cudo. Kolorystyka przepiękna, idealnie odwzorowana z inspiracji,Do tego prześlicznie wykonane kolczyki. Jednym słowem marzenie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :) dziękuję jak widzisz tym razem ciut na bogato :) ale chyba nie przesadziłam? ;)

      Usuń
    2. Nie przesadziłaś. Wszystko jest idealne i takie śliczne :)

      Usuń
  5. Znakomicie wywiązałaś się z zadania. Piękne kolory, idealnie dobrane i jakie świetne wykonanie. Wspaniała praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betka dziękuję ślicznie :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Bajeczne i w kolorach i w formie. Wyglądają jakby płynęły, może na jakąś udaną potańcówkę :) Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję ślicznie za tak przemiłe słowa :)

      Usuń
  7. Piekne, naprawdę królowa nocy! Super interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci z całego serca :) za tak miłe słowa od osoby, którą podziwiam za mistrzostwo w koralikach - uwielbiam twoje prace <3 są przecudne!!!

      Usuń
  8. Śliczne starannie wykonane kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zobaczyłam te kolczyki odrazu chciałam wystawić komentarz, ale coś blokowało mi komputer.
    Te kolczyki są cudne....bardzo, bardzo mi się podobają.
    Twoje prace są tak precyzyjnie wykończone, co zawsze mnie zachwyca.
    Sylwio, jeżeli kiedykolwiek miałabyś ochotę na jakaś wymianę to zapraszam serdecznie.
    Tylko co zaproponować, jak Ty tak pięknie tworzysz....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :) kolczyki tak się podobały, że po paru godzinach od pokazania na fb już miały swojego kupca :) a co do wymianki Basiu czy robisz może na szydełku lub haftujesz? jeśli tak to napisz do mnie na e-mail :)

      Usuń
  10. Przepiękne, na pewno będą przyciągać należną im uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale sobie poradziłaś, kolczyki piękne.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.