sobota, 2 sierpnia 2014

Len w roli głównej...

Witajcie w tą słoneczną sobotę :)
powoli trzeba zabierać się za tworzenie nowych projektów, ale za nim się nimi zajmę chcę Wam pokazać co powstało jeszcze w mojej pracowni. Troszkę zdjęć już pojawiło się na mojej stronie fb i na blogu Perła Art ale chcę też i tu przybliżyć Wam moje biżuteryjne poczynania z lnem w roli głównej :) czas wakacji sprzyja powstawaniu właśnie takiej biżuterii. Len pięknie komponuje się ze zwiewnymi letnimi sukienkami. Wisior "Oko smoka" zgłaszam na wyzwanie Szuflady - Zainspiruj nas "Szydełko" :)

"Oko smoka"

W wisiorze tym połączyłam część wykonaną w technice beading, czyli kaboszon ceramiczny opleciony koralikami z obręczą wykonaną na szydełku, z tym że zamiast kordonka użyłam lnu :)







Stylizacja - wisior świetnie komponował by się ze strojem plażowym 

"Maki"


W wisiorze tym połączyłam piękno agatu z sieczką koralową i oczywiście z lnem :) 



Stylizacja - do tak uroczej czerwonej sukienki z odsłoniętym dekoltem na pewno pięknie będzie prezentować się wisior "Maki" przyciągając dodatkowo męskie spojrzenia :)

"Podwodny świat"


Muszla paua w połączeniu z lnem - prosta stylistyka, ale muszla jest tak piękna w promieniach słońca, że sama w sobie przyciąga wzrok.



Stylizacja - wisior pięknie będzie prezentował się na nadmorskich plażach do zwiewnego pareo 


Myślę, że to nie ostatnie moje prace z wykorzystaniem lnu - jest on materiałem dającym wiele możliwości twórczych. Ciekawa jestem, czy Wy też wykorzystujecie i w jaki sposób len do swoich prac? Napiszcie i dajcie link do swoich prac z chęcią popodziwiam je :) 
Zapraszam Was na Turkusowy Hamak, gdzie wczoraj opublikowałyśmy nowy tutorial z serii "Uszyj mi to mamo", a już niedługo obiecana druga część "Biżuteryjnego kolażu", a tworzy się powoli już kolejna rzecz z tego cyklu :)

I na zakończenie coś co podbiło moje podniebienie gdy byłam w Chacie Magoda :) dżem z cukinii - tak nie inaczej z cukinii. Zrobiłam sobie go na podstawie przepisu jaki umieściła Jagoda na swoim blogu tu: http://chatamagoda.blogspot.com/2009/02/przetwory.html



Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

P.S.
Zdjęcia użyte do stylizacji pochodzą stąd: http://www.zeberka.pl/art/h-m-kolekcja-summer-chic-12608

31 komentarzy:

  1. Prześliczne, a szczególnie z muszlą. Nici lniane nadają uroku pracom i działaj dalej, bo juz jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Danusiu ślicznie :) działam działam mimo upałów :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Piękne, len bardzo lubię a w tej stylistyce prezentuje się bardzo elegancko. Jak dla mnie to pięrwszy wisior jest chyba najfajniejszy, ale ja po prostu uwielbiam niebieski pod każdą postacią, więc nie jestem obiektywna. Lecę oglądnąć tutorial. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci ślicznie za miłe słowa a co do niebieskiego to też go bardzo lubię :)

      Usuń
  3. Rewelacyjnie ten len wygląda. Do letnich kreacji idealny. Świetnie komponowałby się z espadrylami. No napatrzeć się nie mogę. Chętnie bym Ci skradła wisior Maki, chociaż pozostałe też bardzo mi się podobają. Pozdrawiam z mojego wakacyjnego zakątka, w którym dzisiaj wyjątkowo jest internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Betka :) przede wszystkim udanego urlopu :) i dziękuję za miłe słowa :) a co do kradzieży ;) to lepiej umówić się może na wymiankę? :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Heee, dobry pomysł, tylko że Ty wszystko potrafisz zrobić to co ja i wiele więcej i do tego lepiej ode mnie.

      Usuń
    3. Kochana na pewno coś znajdę czego ja nie robię na twoim blogu :) a ty będąc teraz na wczasach powoli zastanów się co byś chciała ode mnie :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    4. OK. Tylko że internet mam jak zawieje :/

      Usuń
    5. Betka ja poczekam spokojnie na twoją decyzję :) nigdzie nie uciekam ;) teraz wypoczywaj i nabieraj sił a jak wrócisz to się spiszemy meilowo :)

      Usuń
  4. Cudowne wisiory, Oko smoka najbardziej mi się podoba, może dlatego, że kojarzy mi się z morzem i piaskiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Olu :) "Oko smoka" jest wyjątkowe :) mnie też ono się bardzo podoba :) niestety już go nie ma - ale zdaje się że powstaną następne o innej kolorystyce :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewelina :) a ja zachwycam się twoimi pracami :)

      Usuń
  6. Piękne wisiorki, len świetnie się sprawdził - pierwszy wisior jest najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie jak zawsze piękne, ale te maki najbardziej podbiły moje serce :) Pewnie dlatego, że tak lubię koral :-) Również uwielbiam lniane sznurki i raz na jakiś czas coś tam z nich porobię, ale Twoje wykorzystanie jest bardzo ciekawe i takie "eleganckie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu :) dziękuję ślicznie za miłe słowa a twoje lniane cuda też podziwiam :) pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  8. Ja za czerwienią. Zdjęcia do stylizacji boskie dobrałaś. Musze coś tez zmajstrować przed wyjazdem nad morze do moich mgiełek kostiumowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Edytka :) oj zmajstruj i pokaż :) uwielbiam twoje lniane biżutki z resztą od nich zaczęła się moja przygoda z lnem :)

      Usuń
  9. Piękne te wisiory :-) najbardziej podoba mi się "Oko Smoka" :-) a dżemu z cukinii chyba będę musiała spróbować :-) nigdy nie słyszałam o takim a akurat mam cukinię :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wisiory, niebieskie oczko niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biżuteria piękna :) A dżem to już drugi, który mnie dziś zaskoczył - pierwszy był z arbuza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biżuteria jest fantastyczna!!!! a dżem z cukinii uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne! Wspaniałe są te Twoje lniane naszyjniki! Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podwodny świat mnie oczarował :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejku ale wyszło wspaniale, pierwszy naszyjnik kojarzy mi się z wielkim okiem;) Śliczny jest, chyba podoba mi się najbardziej, chociaż każdy ma coś w sobie innego;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe wisiory! Wszystkie razem i każdy z osobna :) Sama nie wiem, który podoba mi się najbardziej - turkus uwielbiam, Twoje "maki" mają rewelacyjny, żywy, mocny odcień czerwieni, a ostatni, z muszlą - jest naturalny i kojarzy się z naturą i trochę z dzikością :) Wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.