czwartek, 28 sierpnia 2014

Oczekiwanie....

Witam Was serdecznie tą późną wieczorową porą.

Oczekiwanie.......na nowe, na kolejny etap naszego życia, na to co będzie i jak będzie? Dziś po raz pierwszy od paru tygodni jestem spokojna. Mimo, że moja przyszłość nie rysuje się w różowych barwach jakoś tak dziś spłynęło na mnie uspokojenie. Nie wiem czemu. Nie będę nawet wnikać co takiego to spowodowało. Mam nadzieję, że ten stan mojej duszy potrwa jak najdłużej. Spokój. Oczekiwanie ale już spokojne, pozbawione nerwowości i nieprzespanych nocy. Oby trwało jak najdłużej.

A w pracowni? W pracowni powstały kolczyki. Tym razem klasyczna czerń w połączeniu z chabrem i fasetowanymi onyksami - klasycznie i wieczorowo.

"Oczekiwanie"


Kolczyki mają być uzupełnieniem sukienki - mam nadzieję, że będą taką kropką nad "i"


Początkowo wyglądały inaczej - wokół łezki onyksu między sznurkami sutaszu dodałam jeszcze czarną taśmę cyrkoniową. Jednak po zobaczeniu efektu, który można było określić mianem "przerost formy nad treścią" wykonałam kolczyki od nowa i teraz widzę, że była to słuszna decyzja - są one klasyczne i eleganckie a same już onyksy fasetowane nadają im wieczorowego szyku.






Czasem dobrze jest zrobić coś jeszcze raz, aby zyskać pewność słusznego wyboru.

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, które zamieszczacie na moim blogu i za wszystkie życzenia polepszenia się sytuacji u mnie :) po pierwszym załamaniu powoli uspakajam się i zaczynam myśleć co tu zrobić, żeby faktycznie było lepiej. A teraz póki co zmykam już spać - jutro czas kolejne projekty tworzyć :)

Pozdrawiam Was Sylwia

25 komentarzy:

  1. Prześliczne kolczyki! Tak jak jest, jest idealnie. I wszystko będzie dobrze, na pewno :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie za miłe słowa :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Kolczyki na pewno uzupełnią, a dokładniej wzbogacą kreację;-) Są z jednej strony proste, ale w pozytywnym sensie, a z drugiej mają w sobie wyrafinowaną elegancję. Spokoju życzę ogromnego, takich chwil, bez lęku, bez obaw. Wszystko na pewno idzie ku lepszemu, musi po prostu;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka dziękuję pięknie za przemiłe słowa :) i też mam taką nadzieję, że będzie lepiej :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Kochana wspaniałe kolczyki :) idealne w swej uroodzie prostoty i elegancji zarazem !! i spokoju Ci życzę teraz o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewelina :) spokoju również tobie :)

      Usuń
  4. Przepiękne te kolczyki, bardzo eleganckie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są cudne, eleganckie i wyważone - po prostu nic dodać, nic ująć :) Ostatnio coraz więcej czerni w Twoich pracach (pewnie przez nastrój), ale bardzo lubię je oglądać w Twoim wykonaniu. Poza tym, na pewno kiedyś przyjdą lepsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję ci ślicznie :) co do czerni może i faktycznie to przez nastrój ....ale następna rzecz, którą pokaże już nie czarna jest :) mam nadzieję, że ją dziś skończę - pozdrawiam ciepło Sylwia

      Usuń
  6. Piękne kolczyki. Będzie dobrze, musi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki piękne i eleganckie, z pewnością będą dopełnieniem nie jednego stroju.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki są idealne - w formie, kolorach i jakości wykonania :) Po prostu piękne! Życzę jak najwięcej spokoju duszy i kojącego przelewania problemów w twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z taśmą też miałyby swój urok, ale zdecydowanie w innym klimacie. Te są bardzo wyważone i skrojone na miarę, takie panny perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. są idealne, klasyczne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste a jakże piękne :) Jestem nimi zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i bardzo fajne w formie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo gustowne i eleganckie połączenie - gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się podobają takie jakie są - eleganckie i dostojne i takie ... szlachetne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolczyki :-) bardzo eleganckie :-) w sam raz do małej czarnej :-) chociaż ja rzadko noszę sukienki :-D założyłabym takie do eleganckich czarnych spodni i koszuli :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jak wyglądały z taśmą cyrkoniową, ale myślę, że równie pięknie choć z pewnością bardziej strojnie. Skromniejsza wersja tych kolczyków bardzo mi się podoba. Są eleganckie, szykowne i jak zwykle pięknie wykonane :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. To dobrze ,że wreszcie uzyskałaś spokój , życzę Ci aby zapanował w twoim sercu na dłużej. Piękna bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.