czwartek, 27 października 2016

Eliza

Witajcie, w mojej pracowni powstają cały czas nowe prace biżuteryjne. Niestety nie wszystkie mogę pokazać od razu, ponieważ stanowią prezenty wymiankowe, ale jedną z rzeczy, które ostatnio stworzyłam zaprezentuję Wam w tym wpisie :) a jest to moja nowa "miłość", czyli sznury szydełkowo - koralikowe.

Naszyjnik "Eliza"



 Jest to naszyjnik "Eliza" - połączenie sznura szydełkowo - koralikowego z elementem beadingowym. Element główny jest wykonany z fioletowo szaro czarne agatów creazy i srebrnego elementu w gwiazdy. Ozdoba podszyta jest naturalną skórką. Długość naszyjnika 2×31cm.







W pracowni powstają już kolejne projekty :) bo to co kocham to tworzenie biżuterii.

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

5 komentarzy:

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.