sobota, 1 października 2016

Julia i .....

Obiecałam Wam we wpisie południowym, że wieczorem pokażę komplet ślubnej biżuterii, jaki ostatnio powstał w mojej pracowni :)

Komplet "Julia" 


Komplet "Julia" stworzyłam w technice soutache przy użyciu kamieni księżycowych i jadeitów, końcówki przy biżuterii są ze srebra próby 925, tył wykończony jest naturalną białą skórką. W skład kompletu weszły na życzenie Panny Młodej klipsy i bransoletka.









W mojej pracowni już kolejne projekty są na biurku i się tworzą powoli :) ale o nich napiszę w kolejnych postach. 

Przypominam, że możecie korzystać już w Royal Stone z 12% kodu rabatowego na zakup półproduktów wpisując przy zakupach PERLA12 :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnej nocy Sylwia:)

#kompletślubny #bizuteriaslubna #slub #ślub #biżuteriaślubna #klipsy #bransoletka #wedding #weddingjewelry #clips #barcelet #PerłaArt #biżuteria #jewelry #handmade #soutache #jadeit #selenit #kamieńksiężycowy #jeverely #polandjewellery

9 komentarzy:

  1. Świetna jakość wykonania. Zdolniacha z Ciebie, Sylwio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie Artur za tak miłe słowa :* pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ciekawe zestawienie kolorów :) piękny komplet- pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet. Podoba mi się zwłaszcza bransoletka, gdzie połączenie soczystej zieleni z bielą nadaje jej niepowtarzalnego urok. Całość super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :) też uważam że to połączenie jest niesamowite :)

      Usuń
  4. Piękności, kolczyki wyglądają przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.