czwartek, 6 października 2016

Ivett

Za oknami dziś deszczowa aura jesienna, a ja wspomnieniami wracam w biżuterii do lata i błękitno - turkusowego koloru nieba, morza, marzeń.....

Kolczyki "Ivett"







Kolczyki "Ivett" - sercem kolczyków jest turkusowy howlit otoczony błękitnymi i turkusowymi sznurkami sutasz, w które wplotłam również odrobinę luksusu w postaci srebrnego sznurka oraz taśmy cyrkoniowej. Bigle otwarte z cyrkonią dopełniają elegancji biżuterii. Tył kolczyków wykończony naturalną skórką.
Jak widzicie wena póki co dopisuje mi i bardzo się z tego cieszę i korzystam z takiego stanu rzeczy. Oby utrzymała się jak najdłużej.
Obecnie na biurku w mojej pracowni od wczoraj dominują zupełnie inne kolory, ale o tym już wkrótce :) a jeszcze może dziś lub jutro pokaże jakie kolczyki powstały na fali weny :)

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

8 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki w pięknym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki i jeszcze turkusowe... :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne !!! kolor i forma rewelacja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję pięknie wszystkim za tak przemiłe komentarze <3 przepraszam, że nie odpowiadam na każdy z osobna, ale ostatnio bardzo dużo tworzę :) taki czas nastał - wena jest więc korzystam :) pozdrawiam serdecznie każdą z Was :*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.