wtorek, 4 października 2016

Ciekawy dzień...

Witajcie :) dziś dzień pełen wrażeń. Bardzo się cieszę, ponieważ  kolczyki, które wczoraj tworzyłam wzięły dziś udział w sesji metamorfoz w salonie Wyspa Piękna w Końskich :) gdzie jedna z uczestniczek metamorfoz została przepięknie umalowana, a moje kolczyki dodatkowo uświetniły tą przemianę :) Zdjęcia z metamorfozy możecie obejrzeć na stornie Wyspy Piękna.
A tak one wyglądają w zbliżeniu

Kolczyki "Ewa"


Kolczyki  wykonałam metodą soutache, z czarnych i chabrowych sznurków oraz pięknych fasetowanych onyksów. Sztyfty są ze srebra próby 925.
A już kolejne kolczyki tworzą się na kolejną sesję metamorfozy :) może ktoś zgadnie w jakim kolorze będą? :)

A po drugie na łamach bloga Royal-Stone - akcesoria do tworzenia biżuterii​ została zaprezentowana moja sylwetka, jako jednej z uczestniczek konkursu "Polecam RoyaLove" :) zapraszam serdecznie na blog:
http://blog.royal-stone.pl/polecam-royalove-sylwetki-uczestniczek-cz-1/


Przypominam Wam też że możecie korzystać przy zakupach w sklepie Royal Stone z 12% rabatu wpisując kod PERLA12.

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

6 komentarzy:

  1. Ludzie z pasją są solą tej ziemi. Bardzo lubię czytać Twojego bloga. Pozdrawiam serdecznie. A co do koloru następnej kolekcji - czy to będą kolory jesieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Artur :) miło mi czytać Twoje komentarze, dodają mi energii do tworzenia :) A co do kolejnego projektu, który powstaje na czwartkową metamorfozę to nie będzie do kolor jesieni - wyjątkowo nie będzie pasował do tych barw. Pozdrawiam serdecznie Sylwia

      Usuń
  2. Wspaniałe kolczyki. Podziwiam takie sutaszowe dzieła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.