poniedziałek, 31 października 2016

Kamila i marzenia

Witajcie :) dziś chciałam Wam pokazać jedną z prac, która musiała poczekać na swoją publikację z racji tego, że była prezentem wymiankowym :) a że jest już u swojej właścicielki, więc może pojawić się w poście.

Wisior "Kamila"








W pracowni na biurku powstaje większy projekt - mam nadzieję, że za dwa lub trzy dni będę mogła Wam go zaprezentować. Jednocześnie chciałam powiedzieć, że warto śledzić mojego fan page Perła Art  ponieważ już niedługo pojawi się na nim  niespodzianka :)


A co do marzeń, o których wspominam w tytule tego wpisu któż ich nie posiada? Uwielbiam marzyć, a jeszcze bardziej urzeczywistniać je :) już niedługo będziecie mogli zobaczyć, w jaki sposób tym razem je zrealizowałam wraz ze wspaniałymi kobietami Biżuteryjkami :) zapraszam serdecznie na mały artykuł z zapowiedzią jednego z dwóch projektów, które w tym roku mam zaszczyt koordynować w ramach akcji Biżuteryjki dla WOŚP :) http://bizuteryjki.pl/z-marzen-stworzone/

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

P.S.
Chciałam też Wam przypomnieć, że cały czas trwa akcja zniżkowego rabatu do sklepu Royal Stone :) wystarczy wpisać przy robieniu zakupów sklepie internetowym kod PERLA12, aby uzyskać 12% zniżki :) kod możecie wykorzystać wielokrotnie do dnia 31.12.2016 r.





5 komentarzy:

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.