niedziela, 2 października 2016

Niebieski ptak i CabochonMania

Witajcie,
dwa dni temu skończyłam pracę nad wisiorem, do którego po raz pierwszy użyłam kaboszonu pochodzącego z Włoch, a który kupiłam w Bazarze Dekoracji, są to kaboszony z linii CabochonMania. Dzięki nim można uzyskać w biżuterii bardzo ciekawe efekty.

"Niebieski kwiat"











Mój kaboszon otoczyłam haftem koralikowym. I tak powstał wisior "Niebieski kwiat" - tył pracy jest wykończony białą naturalną skórką.

Skończyłam dziś również jeszcze jeden projekt, ale ten będę mogła pokazać Wam jak dotrze do swojej nowej właścicielki :)
A na biurku oczywiście już kolejne minerały i kolejne wyzwanie biżuteryjne :)

Życzę Wam spokojnej nocy Sylwia

6 komentarzy:

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.