niedziela, 22 kwietnia 2012

Podsumowanie wymianki wiosennej

Witajcie dziś podsumowanie wymianki "Wiosna, wiosna ach to Ty". Niestety nie mam do dziś wszystkich zdjęć wymiankowych prezentów:( Mam nadzieję, że tylko dziewczyny zapomniały przesłać mi na meila i nie oznacza to, że paczki nie dotarły do swoich adresatek. W dwóch przypadkach mam zgłoszenie o małym poślizgu przy wysyłaniu i trzy osoby nie zrobiły zdjęcia swoim prezentom wymiankowym - szkoda. Więc dziś zamieszczam to co mam a w miarę upływu czasu najwyżej będę uzupełniać post:) Cudne rzeczy powstały - tym razem przy losowaniu był istny misz-masz więc pozwolicie że pod pracą będzie tylko napis kto jest autorką wykonanych prac.

Jeśli pozwolicie najpierw pochwalę się co ja dostałam i co zrobiłam:)

Los przeznaczył mi zrobić prezenty wymiankowy dla Dzikiego Imbiru:) o to co stowrzyłam

Kolczyki "Wiosenne niebo" - agat blue i niebieski marmur


Bransoletka "Promienie słońca" - wykonana z sieczki cytrynu



Przydasie - mój nowy konik jeśli chodzi o rzemiosło, czyli szydełkowanie:D

A tak wszystko wyglądało w całości:)

Mam nadzieję Michalinko, że ci się podoba to co dostałaś? Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę:)

A teraz to co ja dostałam od Skimmii mojej imienniczki:D

W paczuszce były cudowny wianek, w kolorkach, które bardzo lubię i do tego kolorystycznie dobrana świeczka w kształcie jajka:), śliczne kolorowe ptasiowo - serduszkowe spinacze:) i oczywiście przydasie, które wykorzystam w mojej twórczosći:) - dziękuję ci bardzo Sylwiuniu:D za wszystko:)



A teraz prace pozostałych uczestniczek zabawy:D - dziewczyny napiszę tylko tyle,że aż miło popatrzeć na wsze dzieła i różnorodność prac, które robicie i cieszę się bardzo jako organizatorka wymianek, że podchodzicie do nich poważnie - dziękuję wam za to:*

AGNIESZKA

ALDI

ANGELUS

ANKO

BOŻENKA

CZARNA CYTRYNA

DIANA

DORA

DUDQA

CECYLIARODZINAIJA

COHENNA

ESTERSON

HAFTYŚKA

KASIEKW

KATERINA

LIDKA

LORE ART

LUCYNA

LUSIACZKA

MAGDA (IGŁA)

MANGOSIA

MARZYCIELKA

MIKA78

PLECIONKI JOANKI

RENI

TAFCIK

WIOLA

MUFFINOOWA

ANKA

MGIEŁKA ROSY


TYLE ZDJĘĆ WPŁYNĘŁO DO MNIE NA OBECNĄ CHWILĘ.

DZIĘKUJĘ WAM ZA UDZIAŁ W MOJEJ ZABAWIE:)

Póki co nie ogłaszam nowej wymianki;) ponieważ w toku jest wymianka niezapominajka:)  przypominam dziewczynom biorącym w niej udział, że prace mają dotrzeć do waszych wylosowanek do 15 maja:) 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie Sylwia - Luna


15 komentarzy:

  1. fajne wymianki :) może na następną i ja się załapię? jeszcze nie brałam udziału w takiej większej wymiance przez kogoś zorganizowanej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty, ale dziewczyny się starają. Pamiętam o wymiance niezapominajce. Jutro przyślę Ci potwierdzenie nadania i zdjęcie mojego prezentu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zorganizowanie wymianki,świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolczyki wyczarowałaś ,dziękuję za super wymiankę ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. zabawa zaiste przednia :))) tak jak oglądam te cudowności stwierdzam, że polskie Kobiety są baaaardzo twórcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie dostałam.. ale poczekam jeszcze trochę :-) dziękuję za zabawę! Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dostałam śliczna niespodziankę od kateriny............dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zabawa. Prezenty śliczne. Dziekuje za możliwość udziału Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zabawa. Prezenty śliczne. Dziekuje za możliwość udziału Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wymianka! podziękowania dla organizatorki

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dostałam cudowną paczkę od Lidki...dziękuję Lidce i Tobie Sylwia za zorganizowanie super wymianki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że wymiankowe prezenty Ci się spodobały :-)
    ja nadal czekam ...
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Super organizaja i zabawa:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.