poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Być Kobietą.....

Gdy zobaczyłam tematykę wymianki na blogu u Mgiełki Rosy nie mogłam się oprzeć żeby się na nią nie zapisać. "Być Kobietą..." cudone pole do popisu w pracach. Moją parą wymiankową została mama Mgiełki Rosy  - Basia (blog dopiero co założyła ale mam nadzieję, że wkrótce będziemy na nim podziwiać cudowne prace). Z resztą co tu dużo pisać same zobaczcie jak przebiegła nasza wymianka:)

To co ja zrobiłam dla Basi:)



Romantycznie - szkatułka "Modlitwa
już kiedyś ją pokazywałam (doczekała się nowej właścicielki)



Elegancko - broszka "Malowane Ziemią"




Radośnie - brelok do kluczy "Blask Słońca" i pierścionek "Róża"


Pachnąco - "Zapach trawy"
Do tego jest karteczka, którą dostałam kiedyś na wymiankę z sentencją na temat kobiet
"Jeśli chcesz wiedzieć, co ma na myśli kobieta, nie słuchaj tego co mówi. Patrz na nią"
Oscar Wilde

Ja od Basi dostałam same cuda przepięknie zapakowane - dziękuję ci ślicznie z całego serca Basiu :* Cuda zrobiłaś dla mnie:*











Widzicie jakie cuda :D po prostu same ochy i achy jak to zobaczyłam :)))

Dziękuję bardzo Mgiełko Rosy za poprowadzenie świetnej wymianki:)

5 komentarzy:

  1. Fajne są te wymianki :) świetne prezenty :)

    Tylko skąd brać na to wszystko czas.... (?)
    Może jak uporam się z remontem, to będę miała więcej sił i czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu niestety czasu jak na lekarstwo chyba u każdego, ale jaka przyjemność z otrzymania takich cudeniek:) Warto wygospodarować troszkę czasu. Pewnie jak skończysz remont to będzie ci łatwiej i z czasem i z weną w nowym ślicznym mieszkanku:)
    Aniu dziękuję ci ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkatułka jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace przygotowałaś na wymiankę, pozazdrościć obdarowanej. Śliczne serwetki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.