piątek, 20 kwietnia 2012

Uzależnienie wymiankowe;)

Witajcie:) kto raz weźmie udział w wymiance ten już wie jakie to super uczucie dawać i dostawać prezenty:) Bakcyl wymiankowy jest ślinie uzależniający;) Ostatnio oprócz wymianek blogowych i forumowych przystąpiłam do paru wymianek prywatnych:)) Dziś relacja z pierwszych dwóch:) tak moi mili pierwszych dwóch :D bo jeszcze parę w toku prac jest:)
W trakcie trwania wymianki z magią w tle spodobała mi się biżuteria zrobiona przez Esterę i zaproponowałam wymiankę prywatną a oto co powstało w ramach niej:)
Ja zrobiłam dla Estery bransoletkę

 "Aztecka królowa"
Howlit w otoczeniu czerwonego, niebieskiego i czarnego sutaszu




Estera zrobiła dla mnie komplet kociej biżuterii:) - bardzo ci dziękuję za nią jest prześliczna:*







Druga wymianka była z Kasią  - na zamówienie Kasi powstała bransoletka 


"Srebrne brzegi nadziei" 
- agaty w otoczeniu czarnego, szarego, srebrnego i ecru sutaszu


oraz zakładka do książki "Koło ratunkowe"

Kasia na moją prośbę zrobiła taki cudowny komplet, za który duże buziaki Kasiu ci się należą:*





I tak to jest - sami powiedzcie jak tu się nie wymieniać??? Jak takie cuda się dostaje:D A odnośnie wymianek przypominam, że w niedzielę kończy się wymianka wiosenna - niektóe paczuszki z tego co mam informację dotrą z lekkim opóźnieniem do nowych właścicielek, ale mam nadzieję że wszystko będzie dobrze:) W niedzielę te osoby, które dostały już prezenciki wymiankowe mogą się pochwalić jakie cuda do nich poczta przyniosła:) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu Sylwia


19 komentarzy:

  1. Piękne prezenty! Ja też szalenie lubię wymianki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty. Niestety także wpadłam po uszy w uzależnienie wymiankowe :)Ale jest to miłe i nieszkodliwe uzależnienie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, łatwo uzależnić się od wymianek. Zwłaszcza, jak dostaje się takie cudeńka :)
    Piękne bransoletki stworzyłaś. Królowa jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne wymianki, zazdroszczę i Tobie, i obdarowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. UUUUU to teraz zwątpiłam. Chyba nie doskoczę do tych śliczności :( Ale nic to nie należy się poddawać. Dorobię coś jeszcze, pójdę w ilość :) Co do wymianek, to oprócz twojej, biorę udział w jeszcze trzech. Jednej publicznej i dwóch prywatnych. I żeś mnie zestresowała tym komunikatem o terminie wysyłki. Jak to jutro? Mam prawie wszystko gotowe, ale myślałam że mam jeszcze czas! No i dopiero się zorientowałam że biorę udział nie w tej wymiance. Ufff!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia wychodza na tym pieńku, moja branosleta i tak jest naj i zakładeczka też super, choć porwał mi ją TŻ :D
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię wymianki, można przy okazji poznać kogoś :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Też cierpie na takie "uzależnienie" ;-) ale to daje tyle radości.. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne wymianki, wszystko wyglada przeslicznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. WOOOOOOOOOOW super wymianki !
    Chyba tez się uzależnię:)
    PozdrawiamB

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne prezenty wymiankowe
    wcale się nie dziwię, że dałaś się wciągnąć w taką fajną "zabawę"

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wymianki, świetne prezenciki ale moja bransoletka naj...naj...;)
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bizuteria. I Twoja, i ta, którą dostałaś.
    Twoje sutasze, Luno, powalają. Na mój wisior mogę patrzeć godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, Twoje wyroby są niesamowite!!! może i ja się skuszę w przyszłości na wymiankę z Tobą?? :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, jakie piękne rzeczy tworzycie dziewczyny, każda z Was to mistrzyni w swoim rodzaju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję wam dziewczyny za wszystkie cudowne komentarze:) za to że jesteście tu ze mną i zostawiacie ślad swojej obecności:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty,zazdroszczę.
    Zapraszam do mnie:
    http://jawora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.