wtorek, 17 kwietnia 2012

"Smoczy ogon" i nie tylko;)

Dzieje się dużo w moim życiu a to w ostatni weekend byłam na zlocie dekupażowym w opolskich lasach:)) było cudownie relację foto znajdziecie na Wizażu. Było dużo śmiechu, dużo weny twórczej, nauki szydełkowania.
Cały czas też powstają nowe wytwory:) dziś kolczyki "Smoczy ogon" - onyksy w otoczeniu czerwonego i czarnego sutaszu oraz naszyjnik "Magia jesieni" - unakit, agat mszysty.Zdjęcia przekłamują kolor ponieważ robiłam je późnym popołudniem. 

"Smoczy ogon"





"Magia jesieni"






PRzypominam dziewczyny że kończy się termin wysyłania prezentów w wymiance wiosennej!!!! W niedzielę 22 kwietnia chwalimy się co dostałyśmy pięknego:)) Pozdrawiam wszystkich ciepło Sylwia - Luna.

9 komentarzy:

  1. Wisior jest przepiękny! Jeszcze raz Ci dziękuję, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne i kolczyki i wisior. Zjawiskowe. Podziwiam. Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne i kolczyki i wisior. Zjawiskowe. Podziwiam. Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne kolczyki :) zarówno forma jak i kolory! :) wisior bajeczny :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki! A listki robisz sama? :) Uwielbiam robić srebrne listki... :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie dziewczyny za wszystkie komentarze:)))
    Nurrgulo - bardzo bym chciała robić sama. Nawet patrzyłam kursik jak to się robi, ale jeszcze nie robię może kiedyś:) nie mówię nie bo coraz to nowe rzeczy się uczę - ostatnio na topie szydełko;) A liść jest kupny póki co:) Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prace :) zarówno kolczyki jak i wisior bardzo mi się podobają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.