wtorek, 3 kwietnia 2012

Wymainkowo w Uroczysku Luny:))

Dziś będę się chwalić tym co ostatnio dostałam:)))
Umówiłam się na prywatną wymiankę z Qrą Domową przepiękne rzeczy Qrka robi warto zajrzeć na jej bloga:)) bo kto raz tam zajrzy już zostaje. Qrka zrobiła dla mnie cudowną chustę  - słowami nie opiszę wam jak mnie ona zachwyciła jak otwarłam przesyłkę, zdjęcia nawet w połowie nie oddają jej uroku.




Do tego Qrka dodała przepiękne okładki z pachnąca sukieneczką - coś przeuroczego i serwetki, kóre wykorzystam w moich pracach decoupage. Beatko kochana bardzo ci dziękuję za wszystko  - dziś byłam w pracy w chuście i no bardzo się zastanawiałam czy nie zawiązać jakieś czerwonej wstążki na ręku bo ze wsząd słyszałam tylko achy i ochy:))))


Ja w zamian Qrce robię komplecik biżuteryjny - jak już będę mogła pokazać go to oczywiście to uczynię:)

Doszedł już prezent z wymianki na Wizażu więc mogę pokazać co zrobiłam. Na wymiankę Zającową powstały: "Romans wody z ogniem"  - w roli głównej koral i onyks oraz zakładka "Kocie Igraszki" gdzie w roli piłki kociej wystąpił sodalit. Dołączyłam też jajko tym razem kordonkowe - powiem tylko tyle że naklejanie kordonka na jajko to super lekcja cierpliwości;)










Już nie wymiankowo ale też chcę się pochwalić jakie piękne logo wykonała dla mnie na zamówienie  Angelus  - Angeliko bardzo ci dziękuję  - jest śliczne:)))

I tym akcentem zakończę to chwalenie się ;) napiszę jeszcze tylko tyle, że w świad poszły pierwsze prace z wymianki wiosennej:)) Pozdrawiam was ciepło Sylwia



12 komentarzy:

  1. No i wydało się dla kogo była ta cudna chusta :)) Szczerze zazdroszczę Qurka faktycznie ma zdolne pazurki :)) Super prezenty wymiankowe zrobiłaś jajko wygląda bardzo efektownie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha oj tak powiem ci Marzycielko, że bardzo się cieszę, że Beatka zgodziła się na wymiankę ze mną:) Tylko z przyczyn załadowania u mnie robotą dostanie prezent po świętach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, Qrka potrafi, bezsprzecznie! Oczarowuje świat! :) Ale Ty również to robisz...niesamowite kolczyki. I kotek przesłodki. :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nurrgulo lejesz miód w me serce:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta przepiękna, już na zdjęciach to widać. Twoje kolczyki też bardzo w moim guście, śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tYLKO ZAZDROŚCIC TAKICH PREZENTÓW ,CHUSTA PRZEPIĘKNA, ZRESZTA CO NIE JEST//?!

    OdpowiedzUsuń
  7. SYLWIO...USMIAŁAM SIE DO ŁEZ...A WIESZ DLACZEGO.....WYPISZ WYMALUJ JAK MOJA PRZYJACIÓLKA-KTÓRA DOSTAŁA ODE MNIE BŁEKITNA MGIEŁKĘ-...TĘ CHUSTĘ OBFOCIŁAŚ NA LEWEJ STRONIE:))))))))ONA TEŻ NOTORYCZNIE NOSI JA NA LEWEJ STRONIE:)))) CIESZĘ SIĘ ,ŻE PREZENCIK SIE SPODOBAŁ:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Moc prezentów od zajączka
      co kwiatuszka trzyma
         w rączkach
      Wielu wrażeń,mokrej głowy
      w poniedziałek dyngusowy.
       Życzę jaja święconego
      i wszystkiego najlepszego!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała wymianka!O tak...Qrka pięknie dzierga,z resztą wszystko co robi jest niezwykłe!
    Hihi...mam przyjaciółkę,która wszystko co dostaje wydziergane przeze mnie nosi na lewej stronie...nawet beret swojej córci zakłada na lewą stronę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Wielkanocny poranek,
    gdy po stole pokula się pisanka,
    przebiegnie maślany baranek,
    pojawi się bukszpanu wianek...
    pomyśl o osobie, która o Tobie pamięta,
    i choć w odległych stronach spędza święta,
    życzy Tobie świąt zdrowych i totalnie odlotowych.
    Zająca bogatego, poniedziałku w wodę obfitego,
    ubrania do suchej nitki przemoczonego,
    a na co dzień spełnienia marzeń,
    samych niezapomnianych wrażeń,
    słonecznych dni i uśmiechu od ucha do ucha.
    życzy Etoile

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych, pogodnych Świat życzę oraz zapraszam do mnie na pierwsze Candy:)
    http://www.arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnych, spokojnych świąt w gronie rodzinnym
    Życzy Aldona

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.