niedziela, 1 kwietnia 2012

Wielkanocne jajo na wesoło;)

Jak zobaczyłam grafikę pijanego kurczaka tak nie mogłam się powstrzymać żeby nie wykorzystać do zrobienia z nim jajka:)) Żeby jednak nie było całkiem żartobliwie tak po drugiej stronie jest para normalna kura i kogut:)) Jajo powędruje do pracy mojego męża:D



Jutro umieszczę dwa kursy dotyczące wykonania jaj wielkanocnych jeden z wykorzystaniem transferu i patyny postarzającej a drugi z wykorzystaniem papieru ryżowego, reliefów i patyny postarzającej:) mam nadzieję, że jeszcze zdążycie skorzystać z tutoriali. 
Bardzo wam dziękuję za liczne komentarze pod poprzednim postem  - cieszę się niezmiernie, że mojej wielkanocne jajka wam się podobają:) Dodało mi to skrzydeł i powstało jeszcze parę:))) Pozdrawiam was serdecznie i życzę udanego tygodnia.

9 komentarzy:

  1. He, he - dowcipnie! I dlatego wesoło jak sie ogląda, oczywiście :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, taki drobny pijaczek zawsze powoduje uśmiech na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaja super, pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkanoc na wesoło, świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uważam że jajo jest świetne :-)z humorkiem ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jajo 'z jajem' ;) Tak myślałam że to taka męska pisanka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anabel dziękuję co do męskiego jaja no jest ono męskie ale to nie to co wykonałam na prezent dla władz naszego miasta - nie miałabym śmiałości;) Dla władz są jaja z kogutami z posta z tutorialem:)
    cieszę się że podoba się wam moje pijane jajo:))) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. ...(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§
    Skacze zajączek po lesie
    i życzenia Tobie niesie.
    Przez pisanki przeskakuje,
    Alleluja wykrzykuje,
    potem znika w długich susach
    cały mokry od dyngusa!
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    ......(¯`°v°´¯)
    ........(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)a

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.