czwartek, 12 kwietnia 2012

"Znalezione na babcinym strychu"

Jakiś czas temu ogłoszono na forum "Pracownia OTWARTE!" wyzwanie pod tytułem "Znalezione na babcinym strychu" - chodziło o zrobienie pracy w technice postarzania. Bardzo lubię oglądać i robić  prace, które wyglądają na nadszarpnięte przez ząb czasu. Nie zastanawiając się długo postanowiłam i ja zrobić coś. Mój wybór padł na pojemnik na filtry do kawy. Parę dni obmyślałam co na nim mogę zrobić i tak wpadł mi do głowy pomysł i powstał "Magiczny ogród" - który postarzyłam przy użyciu patyny bitum.

"Magiczny ogród"




Kończąc tą pracę zaczęłam robić jeszcze jedną też w klimatach postarzonych z tym że nawet nie myślałam żeby ją dawać do wyzwania - tym razem była to herbaciarka, na której umieściłam przetransferowane wydruki i postarzyłam też patyną. Herbaciarka ma mi służyć do przechowywania w niej koralików do sutaszu. Ponieważ jednak termin przesyłania wyzwaniowych prac został przedłużony więc wysłałam i tą pracę na konkurs. I jak to się mówi to był strzał w dziesiątkę:))) a raczej powinnam napisać w I miejsce:))) Tak kochani moja herbaciarko - szkatułka zajęła I miejsce w wyzwaniu "Znalezione na babcinym strychu":))) A oto ona:

"Niedzielny spacer"





Bardzo się cieszę, że moje prace podobają się szerokiemu gronu odbiorców:))) Dziś to tyle idę robić kolejne prace:) i szykować się powoli do weekendowego zlotu dekupażystek:)))), który tym razem jest organizowany  w opolskich lasach - relacja w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam was wszystkich Sylwia - Luna.



21 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, naprawdę zasłużyłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje a herbaciarko-szkatułka naprawdę fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka fantastyczna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. herbaciarka jest na prawdę piękna, GRatulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!!! Obydwie prace są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, miłej zabawy na zlocie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są Twoje prace:)
    Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie prace bardzo piękne, gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace :)Zachwycam się szczególnie pierwszą...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo dziewczyny:* za wszystkie ciepłe słowa:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to gratuluję!! Zwycięstwo jak najbardziej zasłużone:-)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. herbaciarka na koraliki jest naprawdę piękna, a i pojemnikom na filtry do kawy niczego nie brakuje... podziwiam, podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace zasługują na wyróżnienie!Gratuluję serdecznie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace! Zapraszam do siebie na candy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Delikatne i ulotne, romantyczne i pełne sentymentów....wspaniałe...

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prace na prawde bardzo nastrojowe.. piękne! kocham taki klimat :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma sie co dziwić. Obie rzeczy sa śliczne. I jedna już u mnie na stole kuchennym :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.