wtorek, 10 kwietnia 2012

Niezapominajkowe pary:)

Witajcie poświątecznie :))) Święta minęły bardzo szybko, czas zabrać się do pracy. A ja do losowania par - tym razem tradycyjnie będzie czyli Ania robi Basi a Basia Ani żebyście lepiej się podczas wymianki poznały:)) Ponieważ liczba osób biorących udział w wymiance jest nieparzysta więc ja zrobię prezencik niezapominajkowy dla dwóch osób. Ok losowanie przeprowadzone :))) a oto wymiankowe pary:) Nicki są podlinkowane więc możecie spokojnie zobaczyć swoje blogi.

Dysiak - Luna

Mam nadzieję, że jesteście zadowolone. Wieczorem zacznę rozsyłać adresy.

Pamiętajcie dziewczyny żeby robić to co umiecie najlepiej i zgodnie z motywem przewodnim wymianki czyli niezapominajką (mogą być kwiatki kolor niebieski w różnych odcieniach). Nie chcę żeby później jakieś osoby były zawiedzione. Pamiętajcie, że do mnie trafiają zdjęcia waszych prac!!!! Prace wymianowe mają się zanleźć do 15 maja u waszych wylosowanek.



Przypominam, że do 22 kwietnia mają się znaleźć prace z wymianki wiosennej!!!

5 komentarzy:

  1. Pozdrawiam moją drugą połóweczkę i Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Tymczasem robie do wiosennej ale myslami "zaczynam" pracę do niezapominajkowej.. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Więc zaczynam intensywnie myśleć ;) Ale mam tremę :))
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pewnie piękne rzeczy powstaną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję na fajną zabawę. Pozdrawiam wszystkie uczestniczki.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.