wtorek, 29 maja 2012

Żywe kolory - podsumowanie wymianki:)

Dziś będę się chwalić kolejną zakończoną wymianką:)))) tak uzależnienie wymiankowe rośnie w miarę brania udziału w kolejnych wymiankach;) za każdym razem mówię sobie to już koniec, więcej nie będę. I co.... i przystępuję do kolejnej;) Tym razem wzięłam udział w wymiance "Żywe kolory" u Angelus  Moją parą wymiankową była Beata. Dla Beatki zrobiłam letni komplet z lnu i szydełka w kolorach turkusowych, na który składa się naszyjnik i broszka. Do naszyjnika użyłam niebieskich agatów.

Komplet "Laguna"







Od Beatki dostałam takie  o to cuda:)))

Bransoletka - z nieodłącznymi atrybutami czarownic - grzybki:))) i ważki jak nic przydadzą się do sporządzenia magicznego eliksiru:))) do tego decu podkładki smakowite jabłka:))) i śliczną karteczkę:)))


W paczuszce znalazły miejsce również przydasie:))) i słodkości

Dziękuję Beatko za wymiankę - ja jestem z niej bardzo zadowolona:))) dziękuje też Angelus za przeprowadzenie tej zabawy:)

Dziś to tyle relacji - kolejne już wkrótce:))) Buziaki dla wszystkich czytających:)


9 komentarzy:

  1. Śliczny błękit, będzie się świetnie latem nosił:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoją biżuterię! ten naszyjnik i broszka są po prostu cudowne! Piękne prezenty przygotowałaś i też piękne dostałaś:) A że wymianki są wciągające to też wiem coś na ten temat:-)
    Pozdrawiam cieplutko***

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro jesteś uzależniona od wymianek, to zapraszam na wymiankę do mnie :) prezenty śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pomysł na len i szydełko. U mnie niedługo len i ... glina :) Całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. Turkusowy naszyjnik jest cuuuuuuuudny :) wymianka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle piękne prezenty wymiankowe pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świętokrzyska Czarownico - akurat wczoraj zrobiłam karteczkę za czarownicą :D :) pozdrawiam i gratuluję dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten naszyjnik. ja mam taki sam tylko w fioletach :D świetnie się nosi! Jeszcze raz dziękuję za piękny prezent wymiankowy!

    i zapraszam do siebie
    pasjecucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.