sobota, 1 września 2012

Podsumowanie wymianki turkusowo -zielonej

Znacie mnie i wiecie, że lubię brać udział w wymiankach:)) Tym razem zapisałam się na wymiankę turkusowo - zieloną, którą ogłosiła Hanka  - dziękuję ci za zorganizowanie tej zabawy:) Moją parą wymiankową była Manufaktura Broszki :) Dla Iwonki zrobiłam taką o to paczuszkę :) wiem już, że się spodobała:)

Całość paczuszki:)

Komplet lnianej biżuterii z amazonitem





Broszka w stylu vintage z agatem lodowym




Woreczek  - nie mojej jeszcze produkcji tylko Zielonkowa:)  - Madzia zrobiłam mi jej specjalnie żebym miała w co pakować moje biżutki jak wysyłam je do osób i tym razem się przydał w niebieskościach:)


Karafka - wazon wykonany metodą decoupage

Przydasie i słodkości:)


Od Iwonki dostałam piękne rzeczy - powiem wam, że w ogóle byłam zaskoczona i to bardzo:)
Gdzieś w połowie sierpnia zaczęły przychodzić pocztówki po kilka na raz oczywiście 
w kolorkach turkusowo - zielonych:))) Bardzo ale to bardzo ci Iwonko za nie dziękuję:)

Potem oczywiście przyszła główna paczuszka z prezentem:)))

 Przydasie i słodkości:)
 Śliczne guziki aplikacje w uroczym wiklinowym serduszku:)
 Piękny elegancki pasek :)

 I kolczyki, które zwędziła moja córka:))

 Dziękuję Iwonko za wspólną wymiankę:) bardzo się cieszę z niej:)

Korzystając z okazji przypominam że wymianka księżycowa kończy się w połowie września, tak że kochane powoli myślcie o wysyłaniu prac do swoich wylosowanek:) Pozdrawiam was serdecznie Sylwia - Luna.






7 komentarzy:

  1. piękne rzeczy! super wymianka! a pomysł z kartkami świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne niespodzianki sprawiłyście sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty, , udana wymianka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wymianka!!!!
    Same cudowności przygotowałaś i otrzymałaś, aż miło oglądać zdjęcia:-)
    pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. same błęitne śliznosci ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna wymianka , kolory zachwycają , typowo letnie kojarząmi się z morska bryza pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.