piątek, 28 września 2012

Zaległe Candy i prywatna wymianka

Dziś pokażę wam w końcu co powstało na prezent w Candy letnim:) które wygrała Renik
Do Renik wysłałam komplet sutaszowy z jaspisu, który powstał specjalnie na jej prośbę (przypominam, że przywilejem osoby wygrywającej to candy był wybór prezentu). Ponieważ to było letnie candy dorzuciłam do prezentu bransoletkę w kolorach morskich fal oraz coś słodkiego:) Ponieważ nie zrobiłam zdjęć całego prezentu pozwoliłam sobie pożyczyć jedno zdjęcie z bloga Renik :)


A tu komplet sutaszowy w przybliżeniu





Dziś również chwalę się jakie cudowne rzeczy dostałam od Ulotnych Chwil w ramach prywatnej wymianki:) Przepiękny przepiśnik, woreczek zapachowy, kocią zakładkę, karteczkę, przydasie i słodkości - dziękuję ci za to wszystko Moniczko bardzo. Dla Moniki właśnie coś powstaje :) więc już niedługo będę mogła wam pokazać co w zamian za te wszystkie cudowności dostała Monika:)






Jeszcze raz dziękuję Moniko:)))

Przypomina wam również o trwającej siłowni twórczej :))) zachęcam do udziału przewidziane są atrakcyjne nagrody:)) więcej informacji TU






13 komentarzy:

  1. Same cudowności! Gratuluję udanej wymiany!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny komplecik sutaszowy!!
    i przepiśnik "wypasiony" :) super!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Sylwia, że moje skromne podarki spodobały się Tobie:)
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prezenty sobie zrobiłyście , no ja zazdroszcze wszelkich przepisników ha ha , a znam Twoja bizuterię na tyle ,że wierzę iż sprawiła radość obdarowanej , te kamienie na sutaszu niesamowicie błyszczą ! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności dostałaś! :-)
    miłej niedzielki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś śliczny sutaszowy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sutaszowy komplet czeka na swoją premierę, a niebieska bransoletka został już publicznie pokazana w pracy, chociaż nie wzbudziła zainteresowania wśród dzieciaków... Jeszcze nie wiedzą, co dobre. :) Dziękuję jeszcze raz! Renia

    OdpowiedzUsuń
  8. Sutaszowy komplecik piękny, dostałaś też śliczny przepiśnik :) Ciekawa jestem co przygotujesz jako rewanż... :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty :) A Twój komplet sutaszowy bardzo stylowy i fajne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik cudowny, wymianka bardzo udana.
    A Tobie kochana bardzo bardzo dziękuje za ciepłe słowa. Pozdrawiam serdecznie i ściskam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.