wtorek, 15 stycznia 2013

13 wojowniczek:)

Witajcie u nas w świętokrzyskim od poniedziałku ferie więc moje dzieciaczki szczęśliwe odpoczywają:) tym razem jednak pod opieką taty, ponieważ ja od poniedziałku jeżdżę prowadzić kurs w ramach unijnych dotacji. Bardzo się ucieszyłam, że moja oferta trenera/wykładowcy została pozytywnie rozpatrzona:) I tak od wczoraj moje kursantki  - przesympatyczne kobiety  - poznają techniki haftu soutache:)   Na podstawie moich poniższych  projektów dziewczyny wykonały broszki a dziś wisiory:)

Broszka "Leśna wróżka" i wisior "Między jawą a snem"







I moje kursantki :) 13 wojowniczek:)


Jutro kolejne zmagania z materią sutaszową:)

Na Turkusowym Hamaku trwa właśnie głosowanie na najciekawszą pracę w siłowni "Jak wygląda dziub dziub" zapraszam was serdecznie do obejrzenia prac dziewczyn i oddawania swoich głosów:) a już 17 stycznia rusza kolejny temat Siłowni Twórczej - będzie .... słodko;)

Przypominam również że do 19 stycznia możecie zapisywać się jeszcze na moją "Wymiankę urodzinową":)

Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

"Leśna wróżka"
broszka
jaspis jesienny i masa perłowa
NIEDOSTĘPNA
"Między jawą a snem"
wisor
Lapis lazuli i perły słodkowodne
krawatka - srebro próby 925
NIEDOSTĘPNY

12 komentarzy:

  1. Ale fajne wojowniczki:)Uściski od Zielonki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe sutaszki !!! podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności same,a taki kurskik to super pomysł.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sutaszki robicie!
    Zapraszam do siebie na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne ta sutaszowa biżuteria no i fajnie ,że niektórzy moga się nauczyć robic takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sutaszki, widać, że kobitki dobrą trenerkę mają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam te wszystkie zdolne rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro 13 wojowniczek, to Ty Sylwio występujesz pewnie nie tylko w roli trenera, ale i przywódcy/dowódcy.

    Super, że swoją pasją i umiejętnościami dzielisz się z innymi :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. wisior jest czadowy :D Śliczne połączenie kolorów! taki kurs musi byc fajna przygoda, w miłym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję dziewczyny - dziś takie zbiorcze podziękowanie, że jesteście i zaglądacie a prowadzenie takiego kursu to fakt bardzo miłe przeżycie zwłaszcza że mam grupę rewelacyjnych dziewczyn:) Pozdrawiam wszystkich ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.