sobota, 26 stycznia 2013

"Czarodziejka"

Witajcie od dwóch dni już spokojniej jest w moim życiu ;) kurs, który prowadziłam skończył się choć .... powiem szczerze brakuje mi moich 13tu Wojowniczek:) to na prawdę przesympatyczne kobiety:) i chwile z nimi spędzone były bardzo miłe. Mam nadzieję, że choć ciut zaraziłam je pasją sutaszową:)

A dziś prezentuję wam wytwór ostatnich dni czyli:

Bransoletka "Czarodziejka"











Troszkę mnie ona czasu kosztowała  - czasu i nerwów ;) ale jest. Początkowo ciut inaczej wyglądała ale ponieważ mi coś nie pasowało więc ją prułam aż w końcu uzyskałam pożądany efekt:)

Na Turkusowym Hamaku trwa nowa Siłownia Twórcza  - zachęcam do udziału w niej, niedługo również zagości autoprezentacja naszej nowej Kreatywnej Kobiety Miesiąca oraz pojawią się tutoriale i DIY  - zapraszam was serdecznie na Turkusowy Hamak.

Pozdrawiam was ciepło wasza Sylwia - Luna
Bransoletka "Czarodziejka"
czaroit, korale perłowe i szklane, drobnica Toho
długość 18,5cm
DOSTĘPNA

33 komentarze:

  1. Coś pięknego....masz czarodziejskie dłonie!!!
    Pozdrawiam gorąco:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż się zarumieniłam od tego komplementu:) dziękuję :)

      Usuń
  2. wspaniała i cudne zapięcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) tak zapięcie mnie też się podoba:)

      Usuń
  3. Musze przyznać ,że bransoletka prezentuje sie niezwykle , a zapiecie tez zrobiło na mnie ogromne wrażenie , no no , chyba mam wiecej ze sroki niż myślaąłm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha bo to tak jest Luno, że wychodzą z nas sroki;) buziaki

      Usuń
  4. Nie próbowałam sutaszu, ale mogę sobie wyobraźić ile to kosztowało pracy - majstersztyk !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj tak trochę czasu na nią poświęciłam licząc w godzinach to coś koło 18 godzin.

      Usuń
  5. przecudna bransoletka...a aja akurat ostatnio choruję na szaro fioletowe kolczyki sutaszowe...cudo.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci :) to nie choruj tylko pisz do mnie;)

      Usuń
  6. Śliczna bransoleta. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna i w cudownym lawendowym odcieniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci :) tak odcień ma przyjemny dla oka:)

      Usuń
  8. Prawdziwa czarodziejka, czaruje swoją niezwykłą urodą!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Can there be a degree that exists for use
    of music AND creative writing two fields? If there is, what are the name of it?
    .. I would like to combine both of these of my interests (loves) but I don't know what type of degree provides the usage of both... Please help? Approaching college?.

    Here is my web-site; fungalli.com
    Here is my weblog ; Paxil Lawsuit

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna i kunsztownie wykonana!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznosc to teraz troszke sobie odpoczniesz pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczna! Podziwiam za kunszt, dokładność, cierpliwość i wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna, fantastycznie wygląda połączenie szarości i fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No mnie zaczarowała. Jak nic urok rzuciła. Juz po mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, misterna, majestatyczna.... ja nie wiem, nie pojmuję jak można zrobić takie cudo rękami :)

    Buziaki ślę i zapraszam do siebie. Jeśli lubisz ptaszęta i znajdziech chwilkę czasu, to będzie mi niezwykle miło jeśli weźmiesz udział w konkursie :)

    http://sioodemka.blogspot.com/2013/02/wiosenne-candy-moze-bardziej-konkurs.html

    Magda

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.