niedziela, 20 stycznia 2013

Dużo się dzieje w moim świecie....i pary wymiankowe

Hej hej kochane Bloggerki:) normalnie czas ostatnio skurczył mi się maksymalnie i nie chce się rozszerzyć;) ale to pewnie wiecie z autopsji własnej;) więc nie będę się rozwodzić nad tym tematem żeby nie zanudzać;)
Jak wiecie w moim świecie dużo się dzieje różnych rzeczy od tygodnia prowadzę kurs w Kielcach z tworzenia biżuterii sutaszowej i najbliższy tydzień też będę pomykać tam  - ale jest tak sympatycznie, że robię to z wielką ochotą:) Moje 13 wojowniczek czyli kursantek to super kobietki i atmosfera jest przez to rewelacyjna a i efekty zdobywania wiedzy widać już u dziewczyn:) co mnie jako prowadzącą bardzo cieszy:) w tym tygodniu już prezentowałam wam dziewczyny i modele sutaszu jakie im przygotowałam ale to były początki;) następnie od środy robiłyśmy kolczyki i kulę - wisior a o to co mi wyszło :)

Kolczyki "Ziemia i słońce"







Wisior - "Lawa"






I moje wojowniczki:) przy pracy:)


prace dziewczyn:)



Tak więc widzicie, że dzieje się sporo . Dziś też dokonałam losowania par wymiankowych w "Wymiacne urodzinowej":) O to wymiankowe pary  - dziewczyny wasze listy z preferencjami i adresami waszymi (mam nadzieję że wszystkie adresy mam) powysyłam jutro wieczorem. 

1. Margeritka_gg i Jolagry63
2. Wisia i Turkusowekorale
3. Joasia&art i Zancia
4. Biedronka1 i KoralArt
5. Mebelina i Corale - art
6. Szczypta Magii i MoniFaktura
7. Dexterowa i Martita1987
8. Kasiekw i Katerina
9. Nastole i JUANA
10. Joanna Perfecka i Boniusia
11. GrosikM i Sylwia - Luna

Linki do blogów dziewczyn znajdziecie TU
Mam nadzieję, ze i tym razem będzie to super wymianka:) i wszystkie będziemy z niej zadowolone.

Na Turksuowym Hamaku został ogłoszony nowy teamt Siłowni Twórczej zapraszam serdecznie wszystkich do przyłączenia się do zabawy:) więcej szczegółów jest TU
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.
Kolczyki "Ziemia i słońce"
nefryt, tygrysie oko
bigle miedziane
NIEDOSTĘPNE

Wisior "Lawa"
onyks, onyks fasetowany
łańcuszek miedziany - długość do uzgodnienia
DOSTĘPNY


40 komentarzy:

  1. Śliczne prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są śliczne :)
    Niezła z ciebie nauczycielka, dziewczyny na warsztatach potworzyły udane prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa z tymi warsztatami i wcale się Tobie nie dziwię, że chodzisz tam z przyjemnością :) . A te Twoje kolczyki- cudne :) . Mam nadzieję, że blogger mi się naprawił i właśnie sprawdzam czy w końcu mogę pisać komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście bardzo cieszę się ze swojej pary wymiankowej :)

      Usuń
    2. dziękuję ślicznie:) i cieszę się że jesteś zadowolona:)

      Usuń
  4. kolczyki piekneeeeeeeeeee...moje kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAAAAAAACH! Przepiękne, obłędne po prostu kolczyki! Przepiękna kula- wisior w moich ukochanych barwach! Zakochałam się! Po prostu cuuuudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace, a uczennice bardzo zdolne!
    :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne cudeńka ! A jakie wytwory dziewczyn :) Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zerknę na wymiankę ale nie wiem jak będzie bo teraz ciut roboty mam

      Usuń
  8. piękne kolczyki sutaszowe...
    cieszę się że juz wiem kto jest moją para wymiankową a teraz czekam na mail z wytycznymi...

    OdpowiedzUsuń
  9. ach kolczyk sa pzrepiękne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne kolczyki :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace Twoje i kursantki bardzo zdolne (czemu w moich okolicach nie ma takich kursów "0( )

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, kolczyki są przepiękne po prostu! Jesteś zdolna bestia! Nie dziwię się, że warsztaty z Tobą cieszą się takim zainteresowaniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci ślicznie za te słowa:) z twoich ust to szczególna pochwała:)

      Usuń
  13. Cudowne te kolczyki. Bardzo mi się podobają. Ciężkie są ?

    OdpowiedzUsuń
  14. jaaakie cudowności!!! wszystkie pięknie wyglądają! a taki naszyjnik widzę pierwszy raz w życiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję to nie mój projekt dostałam pozwolenie żeby spróbować swoich sił

      Usuń
  15. Ślicznie wyglądająś te kolczyki , takie trochę etniczne a naszyjnik nie przypominam sobie abyś wczesniej robiła w podobnym kształcie , wygląda bardzo ciekawie. EH te kursy szkoda ,że tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sutasz:)Zdolne z Was kobietki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łaaaaaaaaaaaaaaa
    O to już koniec żartów.
    Proszę pod kolczykami Ziemia i słońce wpisać NIEDOSTĘPNE.
    Proszę się skontaktować z Zielonką w celu podania innych szczegółów realizacji transakcji.
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Madziu jesteś niesamowita;) ok już zmieniam i piszę do ciebie:D

      Usuń
  18. Rzeczywiście się dzieje. Ale Ty w takim dzianiu sie znajdujesz jak ryba w wodzie :) Piekne prace i Twoje i kursantek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dysiaczku czuję się świetnie w takich działaniach:) Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.