poniedziałek, 7 stycznia 2013

Magiczne drzewo mądrości

Jakiś czas temu (czytaj przed świętami) trafiłam dzięki Emilii na gazetkę, w której były zamieszczone schematy ślicznych kolorowych drzew z sowami. Bardzo mi się one spodobały i postanowiłam je wyhaftować. Dziś pierwsza sówka:) jest jeszcze 5;) mam nadzieję że dam radę i je zrobię. W sumie to już zaczęłam drugą haftować:)

A przed wami:

"Magiczne drzewo mądrości"
len koloru kości słoniowej 35ct i nici DMC








I co wy na taką magiczną sowę? :) Idę haftować jej do towarzystwa następną:) 
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

32 komentarze:

  1. No nie, ja tego nie wytrzymam..... i jeszcze haftowanie!!!!??? Masakra, ale... słodka:)W dodatku sowy, czyli coś co lubię najbardziej. Piękne!!! Buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Madziołku no tak ;) wiem że je kochasz :D

      Usuń
  2. Widziałam te wzorki. Ślicznie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że haftowanie Cię wciągnęło:)
    piękne jest to drzewo, śliczny motyw! czekam z niecierpliwością na następne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no tak wpadłam jak śliwka w kompot;) dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  4. Świetny obrazek. Koniecznie haftuj następny bo tej będzie smutno :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam wątpliwości,że niebawem zobaczymy cale stadko sówek. Czekam niecierpliwie, bo pierwszy obrazek bardzo, bardzo uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, ja też już czekam na to stadko sówek :)))
    Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i człowiek się tyle haftowanych obrazków naogląda i jak tu nie zacząć bawić się z tym haftem? ;) Fajna sówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie postanowiłam nauczyć się haftu:)

      Usuń
  8. Śliczny hafcik, bardzo lubię sowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny hafcik wygląda przeuroczo, a zdradzisz jaka to gazetka sama bym z chęcią wyhaftowała takie cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz to prześlę ci na meila schemat:)

      Usuń
  10. Uwielbiam motyw sowi :) a obrazek wyszedł Ci rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. No i prosze jak to sie rozwijamy wszechstronnie. Już i hafty nie są Ci obce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się śliczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wzór -pięknie wyszło !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno mnie u CIebie nie było...:-)
    Cudne prace, a sówka przeurocza!!!Możnaby taką nad łóżeczkiem powiesić coby hu-hała:-)
    Pozdrawiam w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne drzewko a sowa magiczna. Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny obrazek, to drzewko jest takie niesamowite, bajkowe...

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm...biegam po blogach od dawna...a na Twój jeszcze dotąd nie trafiłam:)
    I bardzo oczywiście żałuję...bo tworzysz piękne rzeczy:)
    Jako miłośniczka haftu...jestem sówką oczarowana:)
    Z jakiej gazetki pochodzą?
    Pozdrawiam ciepło:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo, jakie wesołe :) Bardzo optymistyczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.