sobota, 5 stycznia 2013

Decoupage w roli głównej - czyli co się działo w 2012 ale i nowe miłości....

Jak zapewne wiecie moja przygoda z rękodziełem rozpoczęła się od fascynacji decoupage, które robię do tej pory. Im więcej robię w tym zakresie tym więcej chciałabym umieć i lepiej. Tak kochane widząc cudowne prace dekupażystek wiem, że moja nauka w tym zakresie wcale się nie skończyła. I mnie zdarzają się gorsze prace;) z różnych przyczyn a to brak czasu a to brak weny. Ale myślę, że tak jak w każdej dziedzinie rękodzieła chodzi o to żeby dążyć do mistrzostwa i umiejętnie wkładać cząstkę swojej duszy w to co się robi:) A o to moja cząstka duszy z 2012 roku:)

TACE




 SZKATUŁKI











KUFRY I PUDEŁKA





RÓŻNE





















JAJKA WIELKANOCNE


BOMBKI

I to w zakresie decoupage tyle jeśli chodzi o 2012 rok:) pojawiły się też w mojej twórczości również nowe formy takie jak wyroby szydełkowe i ostatnia moja miłość haft - ponieważ jednak tych prac jest mało więc nie będę was zanudzać osobnym postem i pokarzę co z tych moich nowych odkryć zdążyło powstać:) w mijającym roku.

SZYDEŁKO


HAFT



Zmagałam się też ciut z maszyną do szycia i papierem;)



I może starczy;) bo pewnie macie już dość;) Jest jeszcze parę technik, które mnie interesują może kiedyś się ich nauczę kto to wie;)
Dziękuję wam kochane za wpisy pod poprzednim podsumowaniem i za to, że jesteście tu ze mną na tym małym skrawku przestrzeni wirtualnej i towarzyszycie mi w moich twórczych działaniach:)

DZIĘKUJĘ
POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE WASZA SYLWIA - LUNA





21 komentarzy:

  1. cudeńka ponownie...
    ciekawe o jakich technikach jeszcze myślisz? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci ślicznie oj myślę i to już nie pierwszy rok ale czasu brak niestety głównie o biżuterię mi chodzi między innymi haft koralikowy, beading, AC, wrap... i coś by się jeszcze znalazło co mnie zachwyca i chciałabym umieć;) ale nie można robić wszystkiego bo jak to jedna z moich przyjaciółek słusznie zauważyła na co by się ze mną wymieniać wtedy było?;) więc póki co myślę;)

      Usuń
  2. Oj działo się u Ciebie działo. Piękności same.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, nie umiałabym wybrać jednej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję - to tak jak nie umiałabym wybrać w twoich owieczkach:)

      Usuń
  4. Super, że zrobiłaś takie podsumowanie:) Dzięki temu mogłam choć trochę nadrobić moje ogromne zaległości blogowe;) Cudne prace stworzyłaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że na coś się przydało to podsumowanie i dziękuję :)

      Usuń
  5. Piękne prace:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za odwiedziny i komentarz:)

      Usuń
  6. Rok 2012 był dla Ciebie bardzo pracowity, większość tych dzieł chyba jest w innych domach:) Jedną szkatułkę poznałam, mieszkają w niej sutaszowe biżutki. Życzę Ci nowego Roku równie twórczego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak był pracowity i faktycznie można powiedzieć że 90% tych rzeczy jest w innych domach:) i mam nadzieję, żę dobrze się sprawują:) Dziękuję ci bardzo jeszcze raz :) i również twórczego:*

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko takie piękne że aż brak słow

    OdpowiedzUsuń
  9. I CXZY KTOS MOZE SIE JESZCZE DZIWIĆ ,ZE TWORZYSZ HAMAK??? KREATYWNA KOBIETO:))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko to największy komplement jaki można przeczytać:* dziękuję ci kochana:*

      Usuń
  10. cudowne zestawianie! Gratuluje i podziwiam :) w niektorych szkatulkach idzie się zakochac od pierwszego wejrzenia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł z podsumowaniem roku. Śliczności w tym czasie powstały :)
    Oby ten rok obfitował w czas możliwy do realizacji swoich pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Twoje prace są PIĘKNE !!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.